Gå til innhold

ATI og fremragende kundeservice!

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg hadde noen problemer med mitt Radeon 9700 Pro, masse streker og greier når jeg bootet. :wow:

Jeg kontaktet ATI direkte da jeg hadde kjøpt kortet brukt her på hw. De sa først at jeg ikke hadde rett på noe garanti da dette kortet ikke var solgt til meg.

Jeg svarte med å si at selv om jeg hadde kjøpt produktet brukt så var kortet fortsatt laget av de og det var noe feil med kortet.

De svarte med å si at jeg kunne sendte de kortet og de skulle se om de ville gjøre noe med det!

Jeg trodde sikkert at jeg kom til å få mitt defekte kort i retur, men det som skjedde var at jeg fikk et 9800 PRO kort tilbake fra ATI i Canada og det etter bare 3 uker! :laugh:

Dette må være noe av den beste kundeservicen jeg har vært borti!

Før likte jeg ati, nå elsker jeg de. Og har for første gang i livet blitt en FANBOY! :thumbup: ATI ATI GO GO!

Endret av Tai`daishar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne typen fanboy er vel ikke så aller ille.. Er verre med de som tror ATi er bedre enn f.eks nVidia fordi de har det selv =) Og tilogmed anbefaler andre å ta samme valget som dem når kanskje det andre valget er likesåbra!

Lenke til kommentar
Virkelig flott gjort, tror jeg skal gjøre det samme :p

hehe, nei, uff, frakt dit koster vel endel?

Frakt til Canada kostet bare 180 kr eller noe! så det er 180 kr for et Radeon 9800 PRO kort er jeg happy med!

Jeg jobber selv i en kundeservice for en av norges største ISP og dette er noe vi vi aldri ville gjort! Det vet jeg veldig godt!

:thumbup:

*nynner*

Lenke til kommentar
Det er jo det jeg alltid har sagt, hvis du kjøper noe på feks Ebay har du jo garati hos PRODUSENT!

så slutt å si at man mister garantien!

Det skal jo sies at hvis de hadde vært påstålige så kunne de nektet meg å fikse kortet. Her er et utdrag fra den første mailen jeg fikk:

"As you are not the original purchaser of the card, the warranty for this card is no longer valid. We warrant the card to the original purchaser only."

Regards,

XXXXXX

Customer Care

ATI Technologies, Inc.

Men de ombestemte seg tydeligvis! Og takk for det! :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...