notarget Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Kilde: halflife2.net Recently there has been a rumour floating around the internet suggesting that Valve will be submitting the final version of Half-Life 2 to Vivendi in the coming weeks for publication, and that Vivendi hope to have Half-Life 2 on the store shelves this fall. This has been published on a number of mainstream news sites but is just pure speculation. Just to reiterate we’ve gone straight to the source and spoken to Vivendi and Valve Software about this again for the real information. Vivendi wish to state that: “We will not be giving a ship date for Half-Life 2 until we get a gold master from Valve. When that happens we'll be able to tell the world when we're going to ship the game. Until then, we are not going to give a date or comment on rumours or speculation.” Valve also remains adamant that Half-Life 2 will be released this summer. Fint å høre Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Siste jeg hørte ang. Half-Life 2 var 31. September 2004. (men jeg har gitt opp ang. datoer til HL2 for lenge siden) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Musikk for mine ører Takk for info Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Håper bare de tar den tiden de trenger. Nå sier mange "OMG, dere bruker alt for lang tid!", hvis Valve gir ut et spill som ikke lever opp til forventningene kommer de bare til å si "OMG, hvorfor brukte dere ikke lengre tid?"... Ta den tiden dere trenger. Så lenge spillet er bra, driter jeg i om jeg må vente i 10 år (Det gjelder dere også 3D Realms ) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 takker eg har lest da sjøl men da var på ei litt mindre pålitelig sia trur eg. takker da letta meg litt. har venta veldi lenge på da spele no.... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Så lenge spillet er bra, driter jeg i om jeg må vente i 10 år (Det gjelder dere også 3D Realms ) Da begynner 3D Realms å få det travelt. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Ser nok spillet i hyllene i august/september HomeLAN - Finally, we have to ask; how is Half-Life 2 coming along? Gabe Newell - Good. It's in great shape. We anticipate delivering it to Vivendi in August. Kilde Kilde Lenke til kommentar
akarno Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Vi får se lyst på det; jo lenger vi venter jo bedre blir det Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Konge! Får håpe jeg kan drive det da.. Min. kravene ska visstnok være 700mhz har jeg hørt Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Konge!Får håpe jeg kan drive det da.. Min. kravene ska visstnok være 700mhz har jeg hørt Hvor har du hørt det? Mulig å få en link eller noe? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Da får jeg brukt kupongen på oppsalgstavla wohoo Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Konge!Får håpe jeg kan drive det da.. Min. kravene ska visstnok være 700mhz har jeg hørt Hvor har du hørt det? Mulig å få en link eller noe? Husker ikke helt hvor jeg fant det.. Det var på ett eller annet forum.. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Konge!Får håpe jeg kan drive det da.. Min. kravene ska visstnok være 700mhz har jeg hørt Du skal nok klare å kjøre half-life 2 fint, mange av test pcene til valve er geforce 3 pcer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå