Bose Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Er det noen som har NOS i bilen sin? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Hm, det er vel kanskje ikke alle som vet hva NOS er? Lystgass er vel litt mer "folkelig" kanskje? Har det ikke sjøl, men har opplevd en Volvo 240 med den flaska ombord. "Syntetisk" turbo! Og det dro minst like voldsomt som noen turbomotor! Men det koster jo noen kroner å fylle flaska da. Jeg vurderte for endel år siden en slik installasjon i en to-liter´s Ford, men hadde ikke råd :sad: Steinar Stolen på Lørenskog selger forøvrig slike anlegg. Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg hadde tenkt å sete et anlegg i bilen nå i vår, men har til nå bare funnet det tilsalgs hos Sverre Kahrs racing. De tar ca 8500,- for et kit, Vet du hva Stolen tar? De har jo ikke nettside med webshop... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Du må nok regne med omtrent det samme hos Stolen, såvidt jeg husker skulle han ha mellom 7´ og 7,5´ for fem-seks år siden? Det kan jo passe med prisstigninger og sånt :smile: Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Går noe NoS i Haugesund :smile: Faktisk en Harley Davidson MC med NoS... damn that thing is fast... og en Dodge Dart med en liten nesten dverg som kjører han blir kallt for "rally musa" :smile: det er de bilene jeg vet om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå