Nilsen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 jeg lasta ned noen videoer.. jackass klipp og slikt.. men når jeg flytter dem fra my shared folder til den disken jeg vil ha går det greit, men når jeg skal slette filene fra my shared folder så får jeg melding om at den brukes av et annent program eller person.. har hatt samma problemet før, men da gikk det ann å slette dem gjennom nero burnig room. noen som kan hjelpe meg.. Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det var en slik tråd oppe for ikke så lenge siden, se her. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Dette har du sikkert gjort allerede... Fjern "Read only" avkrysningen fra file attributes når du høyreklikker på filen og går på properties. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 det er nok fordi windows aldri slutter å lese film-filer med litt feil i oppløsnings-info o.l, fiksen(regedit hack) finner du i linken postet over, det som blir borte er infoen i explorer(file browseren altså) ang høyde og lignende. ellers er det link til fiksen på siden min, http://arthoz.kosebamse.net/?id=codec (samt bortimot de eneste codecene&filtrene du trenger) Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 jeg lasta ned noen videoer.. jackass klipp og slikt..men når jeg flytter dem fra my shared folder til den disken jeg vil ha går det greit, men når jeg skal slette filene fra my shared folder så får jeg melding om at den brukes av et annent program eller person.. har hatt samma problemet før, men da gikk det ann å slette dem gjennom nero burnig room. noen som kan hjelpe meg.. Slutt å bruke Kaaza så blir det årnings.Det er noen som laster ned fra deg som bruker de filene som du vil ha sletta.Så enkelt er det Lenke til kommentar
moray Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Er en slik tråd stadig vekk. Det som funker er: 1. Start Regedit 2. Gå til HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler 3. Slett "Default"-verdien, som er "{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}" Nå vil du miste funksjonen der Windows lister opp AVI-informasjon som bredde, høyde, bitrate etc for avi-filer, men det er en liten pris å betale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå