askeladden2004 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg vet Nokia 6600 har en høytaler funksjon...altså slik at du kan snakke handsfree uten øretelefon...men hvor er innstillingen/knappen for dette på 7610?? Jeg finner det ikke omtalt overhodet i brukerboka. Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg vet Nokia 6600 har en høytaler funksjon...altså slik at du kan snakke handsfree uten øretelefon...men hvor er innstillingen/knappen for dette på 7610?? Jeg finner det ikke omtalt overhodet i brukerboka. Når du er i samtale står det "Høytaler" til høyre softknapp.. Da skal du trykke på høyre softknapp. Er vel ikke så veldig vanskelig...? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det står garantert i manualen. Men kan hende at det står i delen som omfatter ringning... Lenke til kommentar
askeladden2004 Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Har aldri hatt Nokia før og fikk telefonen i går. Jeg trodde det var en innstiling man kunne gjøre før man ringte. Det var jo en dustete løsning. Jeg vil nok heller holde meg til øreproppen da! Takk skal du ha for at du svarte meg! Lenke til kommentar
askeladden2004 Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 PS, ja jeg fant det nettopp i manualen....men de ikonene er knudrete og manualen er ikke særlig god. Jeg fant ikke noe stikkord på høytaler...det er dårlig! Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Har ikke høytaler knappen alltid vært på det stedet der ?! I hvert fall på 6610, 5110, 6100, 7210, 7250 osv.. Har riktignok ikke prøvd andre symbian telefoner, men syns det er et logisk sted å plassere knappen.. Hvor ellers liksom ?! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 har prøvd 3650, 3660, 7650 osv.. den har alltid være på høyre softwareknapp. hvis den ikke er der se om du finner noe på venstre da (altså alternativer heter vel den..) Lenke til kommentar
askeladden2004 Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Poenget er at du kan ikke aktivere høytaler uten at du er i samtale med noen...eller muligens mens du ringer...Du får imidlertid den samme funksjonen som du brukte sist. Litt annerledes ennpå hustelefoner med høytaler funksjon. Det var bakgrunnen for spørsmålet mitt. Det er ikke alle som lever i Nokia bokser..... Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hvis du ikke ringer, er jo høyttaleren alltid aktivert (?!) Hvis du går inn i en film, åpner en mp3, spiller et spill, hvis noen ringer eller sender melding.. Alle lyder kommer i høyttaleren.. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå