oblivian Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) QUOTE (jallakim @ 20/06/2004 : 00:01) QUOTE (oblivian @ 19/06/2004 : 23:27)Jeg synes uansett det er dødsteit å reagere med og påklage mine småfeil i et innlegg hvor jeg opplyser hardware.no om at de har skrivefeil i språkpakken sin. En post og en føkkings språkpakke er to fundamentalt forskjellige ting.Se litt humoren og ironien i det da. Vi som brukere kan ikke gjøre noe med saken uansett, derfor spøken(e). Hmm, ja, hvis jeg bare blir dratt i beinet her så får jeg vel le med resten av folket. For ordensskyld, det værste jeg vet er folk som retter på andres skrivefeil i forumene. Det er rett og slett OT og har ikke en dritt med noe som helst å gjøre, med mindre man er vedkommendes norsk lærer, e.l. Derfor ble jeg litt bekymret for at jeg hadde havnet i samme kategori selv. Jeg synes faktisk det er forskjell på å opplyse om skrivefeil i en språkpakke enn å rette på folk som poster i forumene... Vel vel, som sagt, at jeg gidder/gadd. Endret 19. juni 2004 av oblivian Lenke til kommentar
ZNorQ Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Vel, nå kan jeg iallefall stave "abonnèr". Tar gjerne imot flærne tips. (Er "flærne" riktig?) Endret 20. juni 2004 av ZNorQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg