Gå til innhold

AMD64 ytelse (OS)

lostone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WinXP 64-bit lanseres offisielt til høsten (hvis de ikke utsetter den enda engang), i mellom tiden så kan du bare bruke WinXP 32-bit, hvis du ikke bruker Linux da som da har støtte for 64-bit.

Når WinXP 64-bit lanseres skal det gi ca. 1-25% bedre ytelse på 64-bit applikasjoner enn 32-bit systemer. 32-bit programmer på WinXP 64-bit vil også kjøres bedre, men ting vil jo ta tid før mange programmer og drivere (selvom mange drivere er tilgjengelige nå) blir tilgjengelige for WinXP 64-bit.

Så mitt forslag er vent til den slippes offisielt, det er fortsatt mye å gjøre for dem før ihvertfall jeg vil konvertere til 64-bit OS. Det er jo ofte slik at når nye OS kommer ut vil de inneholde veldig mange bøgs, og det blir sikkert en lang igangskjøringsfase før ting blir like stabilt som det WinXP 32-bit er i dag.

Jeg husker da spesielt hvordan WinXP 32-bit var når den først kom ut, ikke spesielt god hvis du spør meg, men etter mange oppdateringer her og der og Service Packs er systemet helt godt i mine øyne nå (selvom visse ting kan fortsatt forbedres).

Råd : Vent til det slippes og kjør WinXP 32-bit i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...