T.F.T Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 hei for snart et år siden kjøpte jeg meg en panasonic sv-sd 75 mp3 spiller, som bruker sd kort til å lagre musikken på. mer info her med mp3-spilleren fulgte det med real player, som konverterer vanlige mp3 filer over til SDMC. problemet kom da jeg byttet pc. innstallerte programet på den nye pc`n, men neida, programmet fant ikke kortet mitt. det fungerte på den gamle pc`n. har prøvd å reinnstalere programmet på begge pc ene, men real player finner ikke kortet. windows gjør det though har ett års garanti, som går ut om ikke mange dagene. hva kan jeg gjøre? egentlig har jeg mest lyst til å prøve å få igjen pengene, men vil jeg det ? fant ut at spilleren var veldig unødvendig liten for mitt bruk, og vil heller ha en med større lagringskapasitet og lengre spilletid. men ontopic: hva kan jeg gjøre for å få det til å fungere ? gjelder garantien på dette ? hvordan skal jeg gå fram ? takker og bukker for svar Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 T.F.T Skrevet 16/06/2004 : 22:26har prøvd å reinnstalere programmet på begge pc ene, men real player finner ikke kortet. windows gjør det though Vet ikke helt om det er REalplayer du snakker om her, men har du prøvd å gå på hjemmesidene til Panasonic og lasta ned nyeste program/software/drivere til mp3 spilleren din? Foreksempel her hos Panasonic finner du flere ting. Under support på siden kanskje. vet ikke om dette var noe hjelp, men som oftest hvis jeg har problemer med noe sånt tar jeg en titt på hjemmesiden til produktet for å se om jeg kan finne noe der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå