Sjøbanan Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Jeg sitter her og spiller counter-strike 1.6 . Når jeg minimerer dette hakker hele pcen sån små hakk, og når jeg maximerer det igejn forsetter det og små hakke på spille. Dette går vekk når jeg går ut av hele spille. Hva er problemt Takk for svarene på forhånd Edit: Jeg har AMD atulon xp 2600+ 1024 DDram 160gb Asus Radeon 9600xt Endret 16. juni 2004 av Stian2345 Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 antageligvis fordi du kjører for mye på en gang og cpu`en din blir mye belasta, men det skjer ikke hos meg prøv windows media player Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 antageligvis fordi du kjører for mye på en gang og cpu`en din blir mye belasta, men det skjer ikke hos meg prøv windows media player Jeg kjører ikke mer en Counter-strike..... Jeg har en gammel maskin jeg sjøerer det samme på med bare 256 sdram og 1.6 p4 + gforce2 mx. Her hakker det ikke en plass Lenke til kommentar
Drake Ramore Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hvilket lydkort har du (f.eks. SB Live!)og hvordan ser det ut i kortstokken din? Det vil si, står lydkortet sammen med et annet kort som det deler ressurser med (konferer med manualen på dette punkt) på hovedkortet, hvis merke og benevnelse du har bedagelig utelatt. Så hvis du kan si mer om hva som er i maskinen og hvilke pci-spor som deler IRQ så kan det være greit for de som vil hjelpe deg. Ellers så kan du flytte på lydkortet og se om det bedrer seg da, det er det enkleste du kan gjøre! Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Hovedkorte mitt er MSI Kt6 delta http://www.komplet.no/k/ki.asp?sku=119677&cks=SER Ligner på dette (men tror ikke det er dette pga DELTA-FISR men det ligner mye) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå