Gå til innhold

Eget forum for "legendariske" tråder

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte det hadde vært litt stilig om det hadde kommet et forum der "legendariske"/morsomme tråder hadde kommet, f.eks noe lignende som "Perledykk"-forumet til Battlefield.no.

Noe allah "Gullkorn"-forumet, bare med tråder istedet for utsagn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet blir jo da bare hvis man senere skal finne en tråd som en syntes var veldig bra også ligger den ikke i rette kategorien. Så må en gå gjennom kanskje 40-50 tråder sm ikke engang handler om det samme for å finne den ;)

Lenke til kommentar

Hva med å la det være en katogeri som er lukket, dvs at bare moderator får lov til å legge inn tråder der, flytte eller lage "snarevei" med trådene ditt. La trådene være stengt... La folk kunne "tipse" om slike tråder, så vurderer moderatorene hvilken tråder som havner der eller noe..

Bare et forslag.

Lenke til kommentar

QUOTE (bjaa @ 17/06/2004 : 23:35)
Hva med å la det være en katogeri som er lukket, dvs at bare moderator får lov til å legge inn tråder der, flytte eller lage "snarevei" med trådene ditt. La trådene være stengt... La folk kunne "tipse" om slike tråder, så vurderer moderatorene hvilken tråder som havner der eller noe..

Ja, det var slik jeg hadde tenkt for meg det.

Lenke til kommentar

Da er det jo egentlig liek så greit å lage en sticky tråd med linker til alle de morsomme trådene som er låst. Hver link har en kjapp kommentar...

Går kjapt å bla igjennom trådene da. Men skal man henge ut folk på denne måten? Synes det er best å la folk være med sine bommerter

Lenke til kommentar

QUOTE (Admin'c @ 18/06/2004 : 15:50)
Går kjapt å bla igjennom trådene da. Men skal man henge ut folk på denne måten? Synes det er best å la folk være med sine bommerter

Sagt er sagt, men bør stå for det man sier :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...