promo` Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Noen som har ett bra forslag til ett domene ? Står helt stille i hodet mitt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hm, lurer på hvor mange slike tråder det finnes.. Kommer vel an på formålet med siden..? Tror ikke www.turids-blomster.no funker til IKEA, lissom.. Lenke til kommentar
promo` Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 hehe, sant nok... Tenkte på en hjemmeside da.. Var bare helt tom for idèer. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hva skal siden din handle om da? kall den Gerdshjemmelagdekakerforsmåbarn.biz da får du sikkert et par hits eller www.LOLROFLMAOHAXXORN00B.org..... Lenke til kommentar
promo` Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 www.promoparanoia.org Nice, likte den Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 hehe, det var egentlig en spøk Så på nicket ditt og signaturen... fant ikke på noe Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 www.promotion.co.uk <--hehe Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Kan det være hva som helst? I såfall hva med: www.promotional-designs.com Eller: www.promo-designs.com Neida, hvet ikke hva innholdet på siden skal være engeng jeg(burde kanskje forklart litt bedre ) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 hehe, sant nok...Tenkte på en hjemmeside da.. Var bare helt tom for idèer. Definer 'hjemmeside'. Domenet må passe til innholdet likxom Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jo kortare jo betre seier eg. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 hehe, sant nok...Tenkte på en hjemmeside da.. Var bare helt tom for idèer. Definer 'hjemmeside'. Domenet må passe til innholdet likxom Nja, det spørs jo litt.. Lenke til kommentar
promo` Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Hjemmeside, der det står litt om meg, interesser, gjestebok, linker, proskjekter osv. Trenger ett domene som kan brukes til alt på en måte, hvis dere skjønner Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Da må du bruke fantasien din selv og komme på et navn som passser hva slags hjemmeside du lager og hva du heter kanskje... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 www.absquatulativeflatulations.com ? www.silentassinativeflatulence.com ? www.absentsquid.com ? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Mulig jeg er litt trøtt... men første forslaget fikk jeg til å bli noe med promp... Så da tenkte jeg da... www.prompen.com eller noen variasjoner... prompere.com promp.com rompepromp.com ...sorry at det ble litt på den useriøse OT siden, men jeg er overtrøtt så nå legger jeg meg... godnatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå