Gå til innhold

Er det noen som ser på Autofil?

Bose

Anbefalte innlegg

Quote:

Killer_DT skrev (2002-09-25 11:37):

Quote:

Kjetil Lura skrev (2002-09-25 11:18):

Skal eg si det, Du ser det på listene med biler som besøker verkstedene, listen over biler som NAF og andre har laget.
:grin:

Så på toppen av en enorm liste med overskriften: "bilers driftsikkerhet" så står americanske biler under japse biler? Beklager, den kjøper jeg ikke!

Når du blir litt eldre så forsår du hva eg mener. Har noen venner som har hatt amrikanske biler, Spørr dem om de vil kjøpe en til.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-26 12:18, skrev Kjetil Lura:

Men er den dyre i drift, Mitt fremkomst middel bruker 0.5L på blanndet kjøring

Amerikanske biler er ikke så ille som folk tror. Min far har en Buick century stasjonsvogn fra 1988 med alt av utstyr (elektriske seter, el antenne, el vinduer, el speil osv). Selv om denne bilen har en v6 motor på hele 3,8L og automat så bruker den ikke mer enn 0,78 liter på mila

Lenke til kommentar

Quote:

hurst skrev (2002-09-26 12:24):

Quote:

Den 2002-09-26 12:18, skrev Kjetil Lura:

Men er den dyre i drift, Mitt fremkomst middel bruker 0.5L på blanndet kjøring

Amerikanske biler er ikke så ille som folk tror. Min far har en Buick century stasjonsvogn fra 1988 med alt av utstyr (elektriske seter, el antenne, el vinduer, el speil osv). Selv om denne bilen har en v6 motor på hele 3,8L og automat så bruker den ikke mer enn 0,78 liter på mila

Alle som har amrikanske biler sier det, Så eg må si at eg tror deg ikke. Men det har ikke noe å si hva eg tror. :grin:
Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-26 12:39, skrev Kjetil Lura:

Alle som har amrikanske biler sier det, Så eg må si at eg tror deg ikke.

Vel, jeg skal være ærlig; Det koster å være kar. Hvis du tar en sen 60-talls amerikaner med stor bigblock så bruker den nok 3-4-5 liter på mila :grin: Men, så morro det er å kjøre med!

Quote:

Men det har ikke noe å si hva eg tror.
:grin:

Nei, du er jo bare en uvitende tulling :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-27 11:28, skrev Kjetil Lura:

Kan jo lese noen tester her

Fra corvette c5 testen:

"Utslippene er beskjedne og tilfredstiller kommende krav som trer i kraft i 2005, Euro 4.

Vi brukte ikke mye bensin. Forbruket lå på 1,38-1,48 liter per mil. Med tanke på hva slags bil dette er kan vi ikke klage på dette forbruket."

Ser ikke helt hva som er så negativt med bl.a dette?

Lenke til kommentar

Quote:

hurst skrev (2002-09-27 13:02):

Quote:

Den 2002-09-27 11:28, skrev Kjetil Lura:

Kan jo lese noen tester her

Fra corvette c5 testen:

"
Utslippene er beskjedne og tilfredstiller kommende krav som trer i kraft i 2005, Euro 4.

Vi brukte ikke mye bensin. Forbruket lå på 1,38-1,48 liter per mil. Med tanke på hva slags bil dette er kan vi ikke klage på dette forbruket.
"

Ser ikke helt hva som er så negativt med bl.a dette?

Du leste ikke resten, Les noen av testene av lexus.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...