Gå til innhold

ang. k700, java og grafikk...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg syns den er veldig rask både på vanlig java og 3D java (SuperRealTennis) ikke no lagg idet hele tatt..

har ikke prøvd 6600 da.. du kan også stille inn hvilken oppløsning du skal kjøre spillene i. (128x128, 128x160, 176x208 )

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

det er jo bra!

jeg var helt fast bstemmt på å kjøpe 7610, men k700 er billigere...og hvis den er rask på det mest...så kansje det er mobil for meg.

men er den like treig på menyene og sms som t610/t630...?

og når kommer den? er det ikke neste uke? eller tar jeg feil?

jeg har råd til begge to men hvem synes dere jeg bør velge....begge to har alt jeg trenger, men jeg vil ha det lille ekstra ( at den er rask på java og er bra på grafikk ytelse) jeg tror 7610 har samme javaytelse og frafikk ytelse som 6600, og det er VELDIG bra, men så har den ikke 3d java :(!!!

Lenke til kommentar

Husk at 6600 og 7610 er symbian mobiler. Kan godt hende at de på papiret er k700 overlegen, men siden k700 er en "vanlig" mobil så kan den nok være svært bra likevel. Jeg har foreløpig ikke satt tenna i k700 så vet ikke hvordan den er enda...

PGA. Symbian vil jeg nok anbefal 7610 foran k700 forusatt at du kan ha noen bruk av de mulighetene som symbian åpner for. Itilegg har 7610 et bedre kamera :)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Har testet ut 6 spill på min k700.

3 som følgte med og 3 som jeg lastet gratis ned fra SE sine sider.

-----Følgte med----

Tennispill

Dart

Rafting

----lastet ned----

Blackjack

Minigolf

Aliens?? husker ikke helt hva dette var.

Av de 6 så er det nok tennis-spillet som er mest krevende. Veldig bra grafikk og bra hastighet på det spillet. Har ikke sett noe så bra spill på en så liten telefon før.

Oppstarten på java spillene er betydlig raskere enn de er på t610 og t630, der man har litt tid til overs når man venter på at spillene skal fyre.

Java biten virker veldig rask og kraftig.

Lenke til kommentar

Hvis spill er det aller viktisgste bør du selvsagt velge 7610. Bedre spill-utvalg av javaspill og du kan i tillegg bruke mer avanserte Symbian-spill (der får du full 3D også).

Er forøvrig ingen sammenheng mellom MIDP2.0 og 3D.

Lenke til kommentar
[quote name='molna' date='17/06/2004 : 09:57'] Hvis spill er det aller viktisgste bør du selvsagt velge 7610. Bedre spill-utvalg av javaspill og du kan i tillegg bruke mer avanserte Symbian-spill (der får du full 3D også).

Er forøvrig ingen sammenheng mellom MIDP2.0 og 3D... [/quote]
så det går ann å spille 3D java spill på nokia 7610.
men 3D symbian-spill , koster de mer? og hvor får jeg kjøpt dem?

Er det nesten ikke forskjell på MIDP2.0 og 3D? hvorfor er det 3D java da? :hrm:
hvem er raskest på java av disse telefonene?
Lenke til kommentar

MIDP2.0 er en standard for mobil-java som inneholder mange APIs (Application Program Interface)

3D er en egen API, men er ikke en API som kreves av MIDP2.0, samme gjelder andre APIs som Bluetooth API etc.

Vet ikke om du forsto det, men MIDP2.0 inneholder altså bare et minimum av APIs, mens produsentene selv kan velge å legge inn andre APIs oppå.

Du skal ikke bekymre deg for hastigheten på noen av disse mobilene.

Lenke til kommentar
ok, ble helt forvirret!

når kommer k700 i norske butikker?

på elkjøp,telebutikken osv, hvis den kommer mellom en til to uker kjøper jeg den, men hvis ikke kjøper jeg 7610!!!

Så du har bestemt deg nå altså..lurer på hvor mange telefoner du har sagt du skal kjøpe siden du kom til forumet :) (no offence)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...