andersmp Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hjelp meg, har prøvd alt. Får det bare ikke til. USB & Bluetooth, men fungerer ikke. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Du har allerede lagd et emne om dette... Men får du noe feilmelding når du prøver å koble til? Jeg har 7610, men har ikke prøvd å koble til pcen ennå. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 hvo har dere kjøpt 7610? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Jeg kjøpte min på pcutstyr. Og det er utsolgt utsolgt utsolgt! Endret 16. juni 2004 av Eulogy Lenke til kommentar
-imen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Kjøpte min på oslo telecom. De bestilte en BARE til meg... Ellers så er det UTSOLGT! Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Du må ha blueZ støtte i kjerna, og så bruker du p3nfs demon for å mounte telefonens partisjoner over NFS. Du må også installere p3nfs klient på din symbian enhet. Støtter både blåtann, IR og TCP over IP. Veldig elegant løsning... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 med forbehold om at du har vanlig windows. Fjern USB enheten i enhetsbehandling (tilfelle drivere opptar plassene), start om Legg inn pC suite Kobl til kabel og telefon Lenke til kommentar
askeladden2004 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 med forbehold om at du har vanlig windows. Fjern USB enheten i enhetsbehandling (tilfelle drivere opptar plassene), start om Legg inn pC suite Kobl til kabel og telefon Ja, og hva gjør du etter det??? Hvor går du inn på telefonen? Hvis jeg går til bildegalleriet...så på send bilde...ingen alternativer som passer for pc/USB kabel. Please help! Lenke til kommentar
askeladden2004 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Ok, det dustete Nokia programmet betyr at etter at du har koblet til ledningen går du til min datamaskin, høyreklikker på Nokia browser, klikk på telefon icon og til slutt image...bruk dra og slipp fra mappen til datamaskinen din. Bildene fra Nokia 7610 er elendige!!! De er uklare og fargene er forvrengt. Ja, jeg holdt telefonen støtt.... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jada jada. Bare fordi du syns bildene er elendige så betyr ikke det at alle mener det samme. Dessuten trodde du vel ikke at bildene skulle være av superdupermega kvalitet? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 x antall Mp betyr ikke super bilder, det er andre ting som spiller inn også. Forventet meg ikke så mye av telefonen, men jeg er ganske fornøyd her jeg sitter=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå