Treblad Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Jeg tok dette bildet i vår en gang, og lurte på om dere ville gi meg kritikk? Jeg har ikke tuklet noenting med det, bildet er akkurat slik jeg tok det. P.S. bilde er relativt stort hvis du åpner det i nettleseren, hjelper hvis du nedlaster det på maskinen for å se det i mindre format der. Endret 16. juni 2004 av Treblad Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Nå har ikke jeg noe peiling på det, men jeg synes det var skikkelig fint. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Artig med lyset inn fra siden, dette fungerer nesten som en lyskaster og fremhever motivet. Synes også at lyset gjennom blomstene ga en fin stemning. Jeg likte imidlertid ikke trekonstruksjonen i bakgrunnen, den passer ikke inn sammen med blomstene. Den utbrente delen av trekonstruksjonen burde du ha klonet vekk eller liknende. Kvistene og kraftlinjen burde du kanskje vurdert å redigere vekk. Synes også at blomsten til venstre ikke passer inn i komposisjonen. Alt i alt et ganske ordinært blomsterbilde synes jeg. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Syntes dette var et knall bilde. Legg merke til at på noen av bladene kommer lyset bakfra og gjennom. Bakgrunnen syns jeg er helt fin. Noe må jo være i bakgrunnen. Den blomsten til venstre? Syns den var fin jeg! Enten har du hatt flaks, eller så er du flink! Hvitbalanse, fokus og dybdeskarphet er helt perfekt. Eneste negative ting er litt støy på de mørke områdene av bildet. Skyldes nok Sony DSC32 kameraet ditt. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Takk, takk, folkens! mlwirak: angående trekonstruksjonen og kraftlinjen i bakrunden, har jeg tenkt på det samme. Men, som sagt, har jeg ikke brukt noen form for redigeringsprogram. Kun ekte saker. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 mlwirak: angående trekonstruksjonen og kraftlinjen i bakrunden, har jeg tenkt på det samme. Men, som sagt, har jeg ikke brukt noen form for redigeringsprogram. Kun ekte saker. La ikke engang merke til det før jeg leste her... Var altfor opptatt med å se på kvalitetssakene i fronten... Flott bilde. Likte lyset... Lenke til kommentar
Filiosofen Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Bildet ditt var fint, eneste var blomsen helt til venstre som du kunne ha redigert vekk med litt himmel....men samtidig er det jo viktig å få frem det som er ekte, og ikke finpusse på alt! Endret 19. juni 2004 av Filiosofen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå