Gå til innhold

Koble 7610 til pcen min!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har det samme problemet! Jeg har innstallert drivere, programvare etc. PC'n min...XP pro, sier at telefonen og alt er funnet og innstallert...men når jeg forsøker overføre bilder via USB kabel...får jeg bare spørsmål om foretrukket tilkobling etc...Det burde være helt kurrant å overføre bilder via USB kabel...men jeg finner minimalt med opplysninger! Blutooth får jeg heller ikke til å virke!

Lenke til kommentar

Funker som en snurrebass her hos meg..

Installerte pc suite 6.1 fra cden, tok i usb kabel.. Inn i telefonen.. Bruker alt sammen, overføre filer, overføre musikk, hele pakken. Fungerer helt fint..

Avinstallerte til og med en gang, og installerte igjen, men da installerte jeg 6.1 fra nokia.com, fungerte som en drøm det og..

(Win2k Pro)

Hadde dere 5.8 installert fra før av forresten? I så fall, avinstaller og installer 6.1..

Dessuten var "velg tilkobling" en merkelig prompt å få i 6.1, jeg har bare fått det i 5.8..

Endret av Naxos
Lenke til kommentar

Hei du som har fått til dette:

Jeg hadde ikke programmet fra før. Jeg innstallerte programmet uten problemer på bærbar PC. Jeg innstallerte drivere. Windows sier telefon og alt er greit. Jeg kobler til ledning til USB port fra Nokia telefon.

Hva gjør jeg så når jeg ønsker å sende et bilde fra telefon til PC gjennom den kabelen??? Jeg har masse erfaring med slikt via VIDEO, kamera etc...Men i helsike hva gjør jeg på denne telefonen for å få dette til?? :hmm:

Lenke til kommentar

Det funker fint hos meg. Innstallerte blåtann-adapteret mitt først, deretter plugget jeg det inn, aktiverte blåtann på mobilen, og installerte PC-suite 6.1!

Askeladden: Hvis du syns bildekvaliteten er dårlig har du sikkert glemt å ta av plastikklappen fremfor linsa, eller sølt syltetøy på linsa eller noe.

For bildekvaliteten var kjempebra!

Videokvaliteten var ikke så verst. Hvis du ikke tar for raske bevegelser så blir det ok kvalitet.

Lenke til kommentar

Jeg verken skjelver på hånden eller har glemt å ta av plastikklappen...hahahaha...for noen idiotiske kommentarer! Fargene er fordreide og bildene er kornete. Noise som det heter på fagspråket. Ja, jeg har de beste innstillingene! Dette er en elendig bilde telefon! Ikke kjøp den pga kameraet.

Du ser ikke hvor elendige bildene er før du får dem over på PC'n din. Stor skuffelese! Men dere er tydeligvis vant med dårlig kvalitet! :laugh:

Lenke til kommentar
Men dere er tydeligvis vant med dårlig kvalitet! :laugh:

Selvfølgelig forventer ikke folk no særlig kvalitet fra et mobiltelefonkamera! Bare se på de som er på markedet med lav oppløsning, kornete bilder og som regel lys og farger som er helt på jordet... 1mpix er jo i det minste vits i å overføre til pcen, selv om det ikke er noe å printe ut akkurat. Men synd om bildene er kornete :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...