genser Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Topic sier det meste. Jeg installerte theme og det fulgte med et bilde som jeg skal kunne erstatte NetCom GSM skriften øverst på skjermen i standby. Har lett endel, men finner ikke ut hvordan jeg setter dette bildet som operatørlogo. Hvor? Bildet vet jeg selvfølgelig hvor er, bare finner ikke ut hvordan jeg gjør det operatørlogo. Sannsynligvis enkelt spørsmål for de som kan det Takk for hjelp. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Last ned Opman eller sTools... Opman er det beste.... Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Eller bare find bildet med FExplorer velg: file - set as opperator logo. Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Takk skal dere ha. Ordnet det lett og greit med sTools. Så neste spørsmål: Hvordan få tilbake vanlige NetCom GSM logo? Altså, angre på at jeg valgte bilde istedetfor operatørnavn. Takk Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Med FExplorer (e.l) gå til: c:-system-apps-phone-oplogo Slett filen du finner der og restart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå