Martinabc Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Fikk ny pc i går (endelig), men får ikke til å brenne. Har dvdr rom. Skal brenne starcraft, har nero 6. Men etter brenneren har lastet inn spillet og skal brenne det står det noe om "inkombitabel format" i loggen. Men det kommer en popup beskjed om at den kan ikke brenne i den hastigheten (32), men har prøvd alle hastigheter, får det ikke til. Har prøvd med image tingen, men får det ikke til. Er det noen snille skjeler som kan beskrive meg hvordan man gjør det. Mhv. gamemaster_001... Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Oppdatering av software burde fikse problemet ditt. Eller kanskje originalen din av Starcraft har kopibeskyttelse? Regner med det er backup av eget spill du vil ha, ettersom piratkopiering ikke er åpent for diskusjon på dette forumet. Lenke til kommentar
Martinabc Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Ja, er backup. Men har ikke internett på pcen... Men hvordan ny driver må jeg ha til? Lenke til kommentar
Skoen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det du kan gjøre er å sjekke kvitteringen som fulgte med datamaskinen og finne ut hvilken modell det er, så kan du gå inn med den samme maskinen du skrev dette, let etter driveren og legg den ut på disketter, eller CD-er om du har en brenner i den maskinen, kjør diskettene/CD-en og det skal høre til å fungere. I et av tilfellene må du kanskje oppgradere firmwaren som det heter, lag først en oppstartsdiskett i dos og legg firmwaren på en partisjon som ikke er NTFS og kjør en oppdatering av firmwaren. Det du også kanskje kan gjøre er å laste ned nyeste Nero. Lenke til kommentar
Martinabc Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Fikk ikke med noen kvitering (Tror jeg). Men hva du sier høres litt vanskelig for en NOOb som meg. Lenke til kommentar
Skoen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hehe, selvsagt fulgte det med en kvittering med datamaskinen. Lenke til kommentar
Martinabc Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Jaja. Skal prøve å trykke på "oppdater driver" knappen Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 1. kjør smart start 2. velg CD i øverst, høyre hjørne. 3 velg "copy & backup" 4. Copy dic 5. Source: "stasjonen du skal kopiere fra" Destination: "stasjonen du skal brenne til (DVD brennern) 6. BURN BABY BURN! Har en del teorier, om hvorfor det går galt... 1. Det du skal brenne til ER blank CD-R? 2. Siden du er litt n00b (ifølge deg selv), er det mulighet for at du har kjøpt en PC med DVD reader, og ikke DVDRW brenner? 3. har du prøvd med andre CDR plater? kunne du sagt hvilken PC dette var, så vi kanskje kunne kommet med no bedre svar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå