Gå til innhold

Skal jeg velge nokia eller sony ericsson

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på at du kan få noe godt tips uten at vi vet hva du krever og vil ha..

For min del kan du jo kjøpe alt fra Nokia 3510i til en SonyEricsson p900, uansett om forskjellen er gigantisk imellom de...

Så: venligst les igjennom malen ;)

Her er den ;)

Edit: La inn en direkte link...

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Tror ikke du skjønner logikken. Folk har forskjellige behov, og forskjellig lommebok. Dermed vil ikke alle de samme telefonene være like gode for hver og én.

Slike poster som dette anser jeg bare rett og slett som useriøse av den grunn...

Skal du bare ringe så duger det i massehvis med en tlf. som fks. t200, men har du behov for å lese word/excel, se filmer, ha mp3 osv. men en slik mobil vil nok igjen være litt dyrere...

Kjøper du en dyr tlf. som har en haug med tinger som du aldri vil bruke for eksempel så vil du nok ikke være fornøyd i det lange løp. Telefoner med mye funksjoner/utstyr er ofte også større, og har ofte også kortere batteritid...

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

du kan jo gjøre som sjefen hos Sense. Hun ba om den beste MPX telefonen med WM2003. Den er den beste, men til gjengjeldt elendig.

(nok off-topic)

det beste blir vel 2020. Men den varer ikke lenge, så hvis du fulgte med i timen så burde du innsett at å anbefale noe uten preferanser er umulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...