Litejk Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Eg lurer på om eg skal kjøpa meg ein ny mobil. ka ska eg kjøpa. Eg lure på ein sony.... t 630 eller z 700 eller nokia 6620 ka ska eg kjøpa . Endret 17. juni 2004 av levlex Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Venligst les og bruk den malen som ligger ute på forumet og i signaturen min (altså under det jeg skriver nå..) Dette vil hjelpe oss stort med å gi deg et råd som passer dine behov og din lommebok Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 eller kansje ein nokia 7610 eller 7600 Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 eller kansje ein nokia 7610 eller 7600 Du leste ikke det svaret du fikk gjorde du vel? Les det Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Tviler på at du kan få noe godt tips uten at vi vet hva du krever og vil ha.. For min del kan du jo kjøpe alt fra Nokia 3510i til en SonyEricsson p900, uansett om forskjellen er gigantisk imellom de... Så: venligst les igjennom malen Her er den Edit: La inn en direkte link... Endret 16. juni 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 eg berre lurte på ka deko syns e best eg. Eg ska berre ha da besta av da besta. eg bryr meg ikkje om dan mailen då Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Tror ikke du skjønner logikken. Folk har forskjellige behov, og forskjellig lommebok. Dermed vil ikke alle de samme telefonene være like gode for hver og én. Slike poster som dette anser jeg bare rett og slett som useriøse av den grunn... Skal du bare ringe så duger det i massehvis med en tlf. som fks. t200, men har du behov for å lese word/excel, se filmer, ha mp3 osv. men en slik mobil vil nok igjen være litt dyrere... Kjøper du en dyr tlf. som har en haug med tinger som du aldri vil bruke for eksempel så vil du nok ikke være fornøyd i det lange løp. Telefoner med mye funksjoner/utstyr er ofte også større, og har ofte også kortere batteritid... Endret 16. juni 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 du kan jo gjøre som sjefen hos Sense. Hun ba om den beste MPX telefonen med WM2003. Den er den beste, men til gjengjeldt elendig. (nok off-topic) det beste blir vel 2020. Men den varer ikke lenge, så hvis du fulgte med i timen så burde du innsett at å anbefale noe uten preferanser er umulig. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Siden jeg personelig ikke liker windowns på mobilen, fordi jeg synes symbian er mye bedre blir nok p900 er klarere valg fra min side... Men smak og behag Lenke til kommentar
Habla Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Du burde kjøpe SE T630. Gratulerer med en ny fin telefon. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Husk å ha et beskrivende emnefelt for hver post. "Nokia eller Sony Ericsson" kan lett tolkes i flere retninger, mens "Skal jeg velge Nokia eller Sony Ericsson" feks. gir andre brukere en bedre forklaring av hva emnet handler om. Les retningslinjene! Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 eg berre lurte på ka deko syns e best eg. Så ikke akkurat sånn ut i første innlegget ditt da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå