resh87 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg vet at Cubase har en eller annen funskjon så man kan få ekko(delay) i riktig takt med musikken. Er det noen som vet om noe enklere alternativ? Lenke til kommentar
sondy Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Kjenner ikke til nettopp det du sier, men mange vst-plugins har en funksjon hvor man kan stille inn delay til å synkronisere med midi, og det funker... Lenke til kommentar
monodonk Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hei I nyere versjoner av Acid kan du merke av ett område av sangen mellom to (eller fire eller åtte osv) takter og Acid måler automatisk BPM(beats per minute) på sangen (husker ikke helt hvor du finner det i farten, kansje track properties eller noe). Når du vet hvor mange beats i minuttet sangen har, kan du regne ut hvor mange millisekund delayen skal være for å matche tempo. Men enkelt - er det ikke Lenke til kommentar
resh87 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 jupp skjoenner, jeg tester det, lager delayen i reason, hvis ikke det gaar an aa gjoere det i acid og da?? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Det står om tempo sync av effekter, og effekter generelt fra side 174 i Cubase manualen, du finner det der. Reason vet jeg ingenting om, men det er jo bare å stikke innom brukerforumet uansett program. Endret 29. oktober 2004 av Hidden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå