McLords Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 For litt siden tok jeg ut cpu-kjøleren og skulle pusse på den og jeg satt den inn igjen etter litt. Seinere merka jeg at en av de fire "putene" på cpuen var borte. Når jeg slår på pcen min kommer det opp en svart skjerm som det står no signal på og når jeg logger meg inn og skriver passordet i blinde kommer ikke startlyden i windows som tyder på at det ikke funker å skrive no heller... Noe sier meg at cpuen er brent... Er det på grunn av at den ene puta er borte eller har ikke det noe å si? Det kan hende at det er lillebroren min som har vært på pcen når cpuen ikke var i og har brent hele dritten.. Skal spørre han når han kommer hjem.. og seff banke han hvis det var han... Noen som veit no om det her? Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Amd prossesor? de putene skl holde kjøleren litt oppe fra CPU'n (tror jeg).. Mulig du har knust kjernen... Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Kjernen tåler ganske mykkje! Men du har for mykkje trykk på kjerna. du må ha mindre trykk ned. muligensdu kan bende litt feste eller skafe dei 4 nye pute. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 du har vel skjekka at skjerm kortet og ledningen står skikkeligt i Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 For litt siden tok jeg ut cpu-kjøleren og skulle pusse på den og jeg satt den inn igjen etter litt. Seinere merka jeg at en av de fire "putene" på cpuen var borte. Når jeg slår på pcen min kommer det opp en svart skjerm som det står no signal på og når jeg logger meg inn og skriver passordet i blinde kommer ikke startlyden i windows som tyder på at det ikke funker å skrive no heller... Noe sier meg at cpuen er brent... Er det på grunn av at den ene puta er borte eller har ikke det noe å si? Det kan hende at det er lillebroren min som har vært på pcen når cpuen ikke var i og har brent hele dritten.. Skal spørre han når han kommer hjem.. og seff banke han hvis det var han... Noen som veit no om det her? Jeg også trodde jeg satt i cpu-en, men jeg tok ikke opp hammeren...Så slo jeg på den...Men det ble ikkenoe signal nei..Men den dag i dag, så virker den halveis..Får blåskjerm hele tiden... åssen cpu har du da? Mvh Stian_A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå