Arntfinn Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Fikk en hyggelig overraskelse da jeg skiftet gtk tema i sta - firefox ble også endret! Har det alltid vært slik? Brukte et neo-noe tema til ff-0.8 (som fulgte med). Nå ser ff nesten like godt ut som epiphany, eneste er ikonene som har alfor stor padding. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Virker som standard-skinnet bare bruker pixmaps til ikonene. Da ordnet gtk-themet resten. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hør at firefox skal bli standard i Gnome 2.8. Da får vi kansje ryddet opp i standard-browser-tullet på Linux-plattformen! EN stabil, rask, og BRUKERVENNLIG browser som er STANDARD. Akurrat som IE i Windows (flamebait jeg vet... Men det er sant). Gamle mozilla har jo forsøkt å få til dette, men feilet ved å være treig og stygg. /me laste ned firefox - JESS! enda en nettleser! Har bare hmmm.... Ephiphany (umulig å stave...), Mozilla, Opera, konquerror, Lynx (hehe... Den er nevnt sammen med Mosaic (har den liggende på en diskett... Kjør det på en 386 med win3.11 og 8 mb ram, og du holder garantert permanent kjeft om treige browsere. (hmm... deg gjorde ikke jeg i sted...)) som eksempel på den HELT NYE TEKNOLOGIEN "hypertekst" i boka mi "Bruk Internet!" (dette var før språkrådet hadde hørt om nettet og rukket å blande seg inn) fra 1994. Den boka er btw. ganske nyttig som unix-lærebok - må se å få prøvd gopher! (står blant annet også om vi der - "fin gammel årgang - vi" i kapittelet om editorer. Gammel, annbefalt lesning!)) *mimre* Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Plagsomt at Firefox 0.9 ennå ikke er i "pacman".. :/ Tregt det går'a! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Plagsomt at Firefox 0.9 ennå ikke er i "pacman".. :/ Tregt det går'a! *Plystre litt...* Ebuild har vært ute siden dag 1. *Plystre mer...* Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Plagsomt at Firefox 0.9 ennå ikke er i "pacman".. :/ Tregt det går'a! Sikkert fordi den ikke er kompatibel med 0.8'stuffet Lenke til kommentar
dvj Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 ha, ikke bare debian så er treg da *vil ha 0.9* Lenke til kommentar
ratix Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 *kosepå* Galeon, jeg har enda ikke funnet en bedre browser Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 *kosepå* epiphany og Opera Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 *kosepå* epiphany og Opera altså, gidd å gå offtopic *lamer*..... Menmen, sånn uansett så er FireFox best... - Men Egil, det må jo bety at den ALDRI kommer inn da - dét er jo bare hemmis. Driter i om den ikke er kompatibel, jeg kan heller bare skrive inn alle passordene osv på nytt og håpe at de ikke forandrer layouten like ofte. Lenke til kommentar
JBJ Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Plagsomt at Firefox 0.9 ennå ikke er i "pacman".. :/ Tregt det går'a! http://bbs.archlinux.org/viewtopic.php?t=5...ghlight=firefox Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Tror jeg venter til flere av extension'ene kommer til det nye opplegget. Jeg er avhengig av tabbrowser-extensions, all-in-one gestures og adblock. De to sistnevnte fungerer fint. Jeg bruker de selv om de egentlig ikke støttes av 0.9.1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå