denis09 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hva anbefaler dere av multiplayer (splitscreen / single console) multiplayer spill ? Har nettopp fått boksen (med Top Spin og Project Gotham Racing 2) og testet også Rallisport Challenge 1 idag. Top Spin var overraskende festlig i multiplayer, og Rallisport var også gøy .. 4 players er jo ekstra gøy selvfølgelig ... Men hvilke spill støtter dette ? Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 XBOX LIVE er jo den største multiplayer opplevelsen. Men hvis du tenker på SplitScreen og sånn... så er jo HALO BEST (både DM, og COOP) Rallisport Challenge 2 kjempe bra vet ikke mer ass, rainbow six kanskje... jeg personlig hater splitt screen, selv om jeg har en 42 tommer som gjør at skjermene ikke blir så små når man spiller splitt. Men på split, kan man ofte se på den andre hva han gjør, grafikk blir også redusert, det kan hakke til tider, osv. LIVE eller System Link er fetere Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Conflict Desert Storm 1 & 2 er moro i co-op multiplayer (opp til fire spillere). Baldurs Gate Dark Alliance 2 er også moro om man spiller to sammen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Mortal Kombat: Deadly Alliance, samt D&D: Heroes. Sistnevnte støtter opptil 4 spillere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Er det ingen som har prøvd XBConnect og System Link? Gratis Live med fleksibilitet... Uansett er Halo dritkult med System Link. 4 spillere pr boks og 4 bokser tilsammen... Lenke til kommentar
denis09 Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Takker for forslag. Nå er settingen den at vi har : 1 stk Xbox med projektoroppkobling 4 stk kontroller 1 stk møterom Tanken er å spille spill med folk som er tilstede i møterommet, ikke spille over Live etc.. Enig i den som sa at splitscreen ikke er optimalt, men med et bilde like stort som veggen er det ikke så problematisk heller. Spill der alle 4 kan spille samtidig og ikke trenge splitscreen er jo enda bedre (Top Spin er bra sånn, FIFA spillene bør vel også funke bra tenker jeg..) Slåsspill, bilspill og sportsspill er vel det mest aktuelle, men skulle gjerne hatt noen kule puzzles også.. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Conflict Desert Storm 1 & 2 er moro i co-op multiplayer (opp til fire spillere). Baldurs Gate Dark Alliance 2 er også moro om man spiller to sammen. + Halo Lenke til kommentar
mago Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 LAN enabled games on the XBox http://www.teamxlink.co.uk/supportedGames.php Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Project Gotham Racing 2 er genialt på Live Ellers er 2player/coop noe en aldri blir lei av på Halo.. Endret 19. juni 2004 av San_Lopez Lenke til kommentar
Laman Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Halo og TimeSplitters2 har Co-op. Timesplitters har jeg ikke prøvd, men det fikkk 9.3 av Xbox mag. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Absolutt anbefale Halo jeg også... Du bør komme deg litt inn i den historien, før Halo 2 kommer ut. ...gleder meg vilt til Halo2!!! Lenke til kommentar
IbanezIceman Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hallo..? Hvordan kan en snakke om co-op split screen multiplayer på Xbox uten å nevne "James Bond 007 Everything or Nothing" ?!?!? Det er jo KONGEN av alle co-op spill...!! *MÅ* bare oppleves! Joda, Halo i co-op er kult også, men ikke på langt nær så bra som James Bond. Ellers må jo nevnes: - Return to Castle Wolfenstein - Baldurs Gate Dark Alliance, I og II - Dungeons and Dragons Heroes, - Fallout Brotherhood of Steel Og mange andre kan du finne i denne oversikten: http://members.aol.com/shadowpanther/co-op.htm jeg synes personling alle spill med multiplayer burde ha co-op som standard element. Mye kulere enn single player i de fleste spill. CO-OP FOREVER! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Timesplitters 2 er jo et must i multiplayer! Etter min mening, er det mye bedre på dette feltet enn f. eks. Halo! Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Har dere ikke hørt om Splinter Cell Pandora Tomorrow... ble litt skuffet... uansett, dette spille er det råeste spillet ever!!! multiplayeren er ENDA BEDRE!!!!!!! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Det nye Shadow Ops: Red Mercury er meget bra i Co-op og over xbox live... Lenke til kommentar
IbanezIceman Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Har dere ikke hørt om Splinter Cell Pandora Tomorrow... ble litt skuffet... uansett, dette spille er det råeste spillet ever!!! multiplayeren er ENDA BEDRE!!!!!!! Ehh...multiplayer i Pandora Tomorrow ja.... men snakker vi cooperative play hvor du kan sitte sammen med en kompis i sofaen? Eller kun over nett?? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ehh...multiplayer i Pandora Tomorrow ja.... men snakker vi cooperative play hvor du kan sitte sammen med en kompis i sofaen? Eller kun over nett?? Her snakker vi over nett.. Det er ikke coop på Splinter Cell Pandora Tomorrow. Altså sammen med kompisen din i samme sofa. Uansett har jeg hørt at det skal være veldig bra over LIVE, selv om jeg ikke har hatt sjansen til å prøve det selv enda Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 HALO helt klart! eller så kan dere jo prøve Dead or Alive 3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå