Gå til innhold

Anbefalte multiplayer Xbox spill ?

denis09

Anbefalte innlegg

Hva anbefaler dere av multiplayer (splitscreen / single console) multiplayer spill ?

Har nettopp fått boksen (med Top Spin og Project Gotham Racing 2) og testet også Rallisport Challenge 1 idag. Top Spin var overraskende festlig i multiplayer, og Rallisport var også gøy ..

4 players er jo ekstra gøy selvfølgelig ... Men hvilke spill støtter dette ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

XBOX LIVE er jo den største multiplayer opplevelsen. Men hvis du tenker på SplitScreen og sånn...

så er jo

HALO BEST (både DM, og COOP)

Rallisport Challenge 2 :D kjempe bra

vet ikke mer ass, rainbow six kanskje... jeg personlig hater splitt screen, selv om jeg har en 42 tommer som gjør at skjermene ikke blir så små når man spiller splitt. Men på split, kan man ofte se på den andre hva han gjør, grafikk blir også redusert, det kan hakke til tider, osv.

LIVE eller System Link er fetere

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934

Er det ingen som har prøvd XBConnect og System Link? Gratis Live med fleksibilitet... Uansett er Halo dritkult med System Link. 4 spillere pr boks og 4 bokser tilsammen...

Lenke til kommentar

Takker for forslag. Nå er settingen den at vi har :

1 stk Xbox med projektoroppkobling

4 stk kontroller

1 stk møterom

Tanken er å spille spill med folk som er tilstede i møterommet, ikke spille over Live etc..

Enig i den som sa at splitscreen ikke er optimalt, men med et bilde like stort som veggen er det ikke så problematisk heller. Spill der alle 4 kan spille samtidig og ikke trenge splitscreen er jo enda bedre (Top Spin er bra sånn, FIFA spillene bør vel også funke bra tenker jeg..)

Slåsspill, bilspill og sportsspill er vel det mest aktuelle, men skulle gjerne hatt noen kule puzzles også..

Lenke til kommentar

Hallo..?

Hvordan kan en snakke om co-op split screen multiplayer på Xbox uten å nevne "James Bond 007 Everything or Nothing" ?!?!? :yes:

Det er jo KONGEN av alle co-op spill...!! :w00t:

*MÅ* bare oppleves! Joda, Halo i co-op er kult også, men ikke på langt nær så bra som James Bond.

Ellers må jo nevnes:

- Return to Castle Wolfenstein

- Baldurs Gate Dark Alliance, I og II

- Dungeons and Dragons Heroes,

- Fallout Brotherhood of Steel

Og mange andre kan du finne i denne oversikten:

http://members.aol.com/shadowpanther/co-op.htm

jeg synes personling alle spill med multiplayer burde ha co-op som standard element. Mye kulere enn single player i de fleste spill.

CO-OP FOREVER!

Lenke til kommentar
Har dere ikke hørt om Splinter Cell Pandora Tomorrow... ble litt skuffet... uansett, dette spille er det råeste spillet ever!!! multiplayeren er ENDA BEDRE!!!!!!! :dribble:

Ehh...multiplayer i Pandora Tomorrow ja.... men snakker vi cooperative play hvor du kan sitte sammen med en kompis i sofaen? Eller kun over nett??

Lenke til kommentar
Ehh...multiplayer i Pandora Tomorrow ja.... men snakker vi cooperative play hvor du kan sitte sammen med en kompis i sofaen? Eller kun over nett??

Her snakker vi over nett.. Det er ikke coop på Splinter Cell Pandora Tomorrow. Altså sammen med kompisen din i samme sofa. Uansett har jeg hørt at det skal være veldig bra over LIVE, selv om jeg ikke har hatt sjansen til å prøve det selv enda :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...