Anette_ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Og alle irriterte seg når de leste emne tittelen på dette emnet Men jeg synes vi fra vestfold fortjener vår egen tråd... Jeg kommer fra Svelvik da hehe Altså helt nord i vestfold... Edit: en positiv ting med svelvik da: Beste bredbåndskommunen i landet. I løpet av året vil alle i Svelvik kunne koble seg opp på bredbånd artikkel om bredbånd Endret 16. juni 2004 av Anette_87 Lenke til kommentar
Togo Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg syns disse "Noen fra ...." trådene har tatt litt overhånd her i det siste. Kanskje vi skal opprette et "Noen fra..." forum? Hva sier admins til dette? :PPP Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg syns disse "Noen fra ...." trådene har tatt litt overhånd her i det siste. Kanskje vi skal opprette et "Noen fra..." forum? Hva sier admins til dette? :PPP Tror det hadde vært bortkasta med et slikt forum.. De trådene har det fint her i søppel Men rart hvis jeg er den eneste fra vestfold her Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Bor minst to uker i året i Stavern (Ferie, that is ) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Holmestrand ! En i klassen min bodde i svelvik, han het Rolf. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Holmestrand ! En i klassen min bodde i svelvik, han het Rolf. Hvor gammel er han? Hvor gammel er du forresten? Fetteren min bor i homestrand Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Opprinlig fra Skien .. men bor i sandefjord .. kjenner noen folk i holmestrand .. hva heter fetteren din og hvor gammel er han? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Opprinlig fra Skien .. men bor i sandefjord .. kjenner noen folk i holmestrand .. hva heter fetteren din og hvor gammel er han? Han er 19 trur jeg.. Russ i år ihvertfall. Var med på den russebilen som var rød og blå med masse reklame for bedrifter i svelvik på Hvis noen fra Holmestrand la merke til den. Han heter Petter forresten. Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Herregud snakk heller om cs a!!! Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) #unødvendig off topic spamsvar fjernet# Endret 18. juni 2004 av It's me Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 hvorfor må alle dere 14åringer komme inn på søppel å ødelegge fine tråder? har dere SÅ lite liv? PS: Anette_87 kjenner desverre ingen som er russ i år hvertfall ikke i vestfold Lenke til kommentar
atticus Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Let the flame'ing begin ! edit:leif Endret 17. juni 2004 av atticus Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 hvorfor må alle dere 14åringer komme inn på søppel å ødelegge fine tråder? har dere SÅ lite liv? PS: Anette_87 kjenner desverre ingen som er russ i år hvertfall ikke i vestfold Gikk du på skole i holmestrand ifjord a? Bor du i nærheten av gullhaug forresten ( tror det var det det het.. ) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Bor i Tønsberg, spiller ikke CS. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 ja hvem faen bryr seg om vestfold a!! det er bare cs noober derfra nesten da Vedder rævva mi på at du er 14 år eller yngre... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Grow up idioter! Har folk på insiden som finner ip addresser og telefonnummer.. Jeg vet hvor akkuratt du bor! "Håper det tilfeldighvis vil skje dere noe i nærmeste fremtid." Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Klarte å dobbelposte, bare for å poengteré det forrige innlegget mitt Endret 17. juni 2004 av bjaa Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 hvorfor må alle dere 14åringer komme inn på søppel å ødelegge fine tråder? har dere SÅ lite liv? PS: Anette_87 kjenner desverre ingen som er russ i år hvertfall ikke i vestfold Gikk du på skole i holmestrand ifjord a? Bor du i nærheten av gullhaug forresten ( tror det var det det het.. ) Bor på Haukerød i sandefjord .. i fjor jobbet jeg .. eneste skolen jeg har gått på i vestfold er Tønsberg maritime i 2001/2002 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå