Magnus_Helmik Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg kjøpte AMD Athlon 64 3200+ BOXED, og når jeg skulle montere viften, var der ein firkant med "teip" under den?! Var det kjølepasta eller hva var det Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Helt riktig, det var termisk ledende pasta... Tok du det vekk? des,OUT! Lenke til kommentar
Magnus_Helmik Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Nei, jeg tok det ikke vekk. Men jeg var usikker på hva jeg skulle gjøre Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 kan hende den har ett beskyttelsespapir på seg, har den det så må det av. Når alt er fix ferdig så setter du kjøleren med teipen rett på prosessoren Lenke til kommentar
Magnus_Helmik Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 kan hende den har ett beskyttelsespapir på seg, har den det så må det av. Når alt er fix ferdig så setter du kjøleren med teipen rett på prosessoren Ja, jeg fjernet noe slik at den ble seig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå