Gå til innhold

POP musikk: BRENN!


mad2003

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er vel på en måte enig med deg..

 

men denne musikken som du så inderlig hater blir jo tydeligvis likt av diverse 14tisser o.l... og det er nettop de som gidder å bruke opp et helt kontantkort på å stemme opp nyeste britney låta på svisj o.l

 

så det må jo være NOE med denne musikken som gjør den til pop(ulær) musikk..

om det er talent eller hjernevasking som gjør denne musikken populær er en annen sak.. ;)

hjernevasking...

 

 

 

jeg sa i min første post hva jeg katogriserte som "POP" ;)

Lenke til kommentar

I tillegg til Led Zeppelin, AC/DC, Coldplay, og mange andre rockgrupper, The Streets og noen få andre rap grupper, ugress, røyksopp og noen andre trance grupper så liker jeg musikken til Justin Timberlake. Jeg liker ikke boyband musikk, heller ikke Britney (selv om hun har skjerpet seg på det nye albumet), og ihvertfall ikke tyggispop.. Men Justin er en ålreit fyr! Senorita er yndlingssangen min av han, og den er uhyrlig fengende!

 

PS: jeg går ikke etter utseende :laugh:

Lenke til kommentar

personlig syns jeg POP musikken med VG-Lista i spissen, har blitt betraktelig bedre. Masse rock og anna kult, når man tenker på alle boybanda og den andre dritten som var på 90-tallet. Selfølgelig er det mye dritt der også, som Britney og Nightwish, men det må man bare leve med.

 

Dessuten er pop musikk, den musikken som er/var populær, og ligger på listene for mest kjøpte. Det er ivertfall slik jeg har oppfattet det, men siden Mayhem har ligget på vg-lista så er vel det også pop-musikk, eller....??

Endret av Nidhogg
Lenke til kommentar

Personlig foretrekker eg musikken som P3 spelar.

Da kaller vi den tyggispop fra nå da vell? jaja Må du diskutere eller kritisere alt du?

 

Kva forventar du når du kjem med påstanden om at all populær musikk er dritt?

jeg sa i min første post hva jeg katogriserte som "POP"

 

Du kan ikkje lage dine eigne reglar for kva ord betyr.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
det som er så synd med denne talentløse musikken er at den faktisk selger.

 

mye av dagnes pop (ja.. dere vet hva jeg mener) føler jeg er laget kun for

pengene. det blir ikke mye bedre av at man forsker på hvordan man lettest

får sangene inn på hjernen.

:w00t: WORD :w00t: den har jeg venta på lenge!

Lenke til kommentar
jeg sa i min første post hva jeg katogriserte som "POP"

 

Du kan ikkje lage dine eigne reglar for kva ord betyr.

Eh, jo... det kan man. POP må regnes som et temmelig løst begrep. Hvis man skal diskutere et slikt begrep på skikkelig vis må man først avgrense temaet slik at det blir håndterlig. Ikke mange akademikere her tydeligvis... :roll:

 

For de av oss som har tilgang på skikkelig nærradio så er jo det et mye bedre valg. I Oslo er det bedre å høre på RadiOrakel eller Radio Nova enn noe annet. Da slipper man masseprodusert pop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...