Gå til innhold

POP musikk: BRENN!


mad2003

Anbefalte innlegg

Ja.... Radio må være verdens største formidler av den jævligste musikken som noen gang har kommet ut: POP

 

 

Bare for å nevne hva jeg kaller POP

 

- Britney spears

- Alt muligt av fløte pus boy band

- Justin Timberlake

- osv osv....

 

Denne musikk sjangeren er jo helt forjævlig halvparten av fansen digger utseende og resten eier bare ikke musikk smak..

 

Tekstene handler 99.99& om enten kjærlighet eller kjærlighets sorg (sistnevnte forstår jeg hvorfor de har opplevd!) Og alle tekstene er jo nesten like.

 

Så kommer melodiene de er jo så jævligt kjedelige de også alt høres jo likt ut (ja... hvertfall nesten)

 

Så POP musikk er noe dritt som tar over radioen og samme sang spilles vær time eller vært 30 minutt på nrk2 sitt musikk "show",,,, :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svarer på et spm. du kansje burde stilt; Er dere ikke enige?

 

Nei, egentlig ikke.

Ingen stor tillhenger av Pop er jeg ikke, men om all musikk hadde vært "bra" ville det heller ikke vært noe morsomt. Vet ikke hva slags musikk du liker, Rock kansje? Forestill deg en verden der den eneste form for musikk var Rock. Vet ikke om en Som elsket rock hadde likt dette heller. Mennesker trenger noe som de kan like fremfor noe annet.

I dette tilfellet for deg; Pop.

Mye radio blir forsøplet med dårlig musikk, men det er fordi mange mennesker liker akkurat den type musikk. Ingen vil vell høre på en kanal med konstant Klassike perler? Hverdan skal denne kanalen få intekter fra? Jeg hadde ikke betalt for reklame ingen hadde hørt.

 

Mye Pop er dårlig, men noe er også bra... ;)

Syns nå jeg :)

Endret av ace_ventuora
Lenke til kommentar
Nei, men du skal kritisere alt.

Du oppretter en (tåpelig) tråd i et offentlig diskusjonsforum. Forventer du at jeg IKKE skal diskutere? Har du misforstått noe fundamentalt her? DU JU SPIK INGLISJ?

 

ingen andre kommer til når du bare kritiserer...

 

Hindrer jeg noen i å poste, når jeg "kritiserer" (også kjent som "ytrer min mening i en åpen diskusjon")?

Lenke til kommentar

Den første posten din inneholder ikke et eneste spørsmålstegn. Blir vanskelig å komme med noe fornuftig da gitt...

Virker som om du hadde forventet deg noe sånt som:

"OMG, e9 azz lizm FFS!!!1 Lizm, britni har dajli kråp kansje men lizm ffs ho kan brenne fordet!!!111!!11"

 

Som kjent blir noe sånt for dumt.

 

 

Edit: siktet til trådstarter som alle skjønte ja...

Endret av nr.4
Lenke til kommentar

er vel på en måte enig med deg..

 

men denne musikken som du så inderlig hater blir jo tydeligvis likt av diverse 14tisser o.l... og det er nettop de som gidder å bruke opp et helt kontantkort på å stemme opp nyeste britney låta på svisj o.l

 

så det må jo være NOE med denne musikken som gjør den til pop(ulær) musikk..

om det er talent eller hjernevasking som gjør denne musikken populær er en annen sak.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...