Gå til innhold

Hvilket Final Fantasy likte du best?

Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nevnarion: Jeg sa aldri at jeg liker nummer 10, men jeg syntes at 9'ern var helt elendig.

Ergo: FFX er bedre enn FFIX.

Har bare prøvd de fire FF-spillene til nå.

AHHHH! *Knuse div inventar*

Igjen disse overdrivelsene! FFIX er IKKE elendig, det er ikke laget et FF spill som er elendig! Gjør jeg meg selv forstått?!?

Og IX er bedre enn X imo!

Lenke til kommentar

Ah, digger Final Fantasy.... Mmmmmmmmm..... Ahhhhh......

Det beste spillet *EVER* er Final Fantasy VII. Jeg har bare spilt det i 79timer, og "runna" det EN gang. Sliter med Ruby weapon jeg da... Klarer ikke den soppen.... Har: 7 9 10 10-2. 10-2 er booooooooooring, "been there, done that"..... Skjuern er bare best, stemningen, "musikken", ALT er bra med FFVII! HATER at de har fjernet "world" fra FFX og X-2 :realmad: !!!!

Lenke til kommentar
Har faktisk ikke spilt noen an FF-spillene eg :blush:

*løpe å låne nå*

G0G0G0! :D

Hva er galt med halen til Zidane?!? :shrug:

Jeg likte verken halen til Zidane eller at flere av de andre ikke var menneskelige i begynnelsen. Men etter et par timer så bryr man seg ikke om det. Ble litt skuffet i begynnelsen men... Det går så fort over ;)

Lenke til kommentar
Syntes at FFVIII er det beste, kanskje fordi det var det første skikkelige rollespillet jeg prøvde, 7'ern kommer på andre plass, 10 på tredje, og jeg prøver å glemme nummer ni... det syntes jeg var helt forferdelig... :(

Går bare rundt og venter på at FFXI skal komme på PS2 nå :dribble:

Du, jeg deler AKKURAT samme mening, 9eren var så dårlig at jeg holdte på å spy..

Lenke til kommentar
helt uenig. IX er langt bedre enn VIII.

Da er vi to (og jeg vet vi er fler) med samme mening..!

La meg nå stille det lille spørsmålet; HVA gjør at IX får deg til å spy? Jeg klarer liksom ikke se det...

Personlig hadde jeg ikke noe problem med at karakterene ikke var "mennesker".. Finner dette helt normalt i noe som bærer tittelen 'Fantasy'

Lenke til kommentar

Jeg er ikke VELDIG begeistret over IX jeg heller, men det er da ikke dårlig! Syns det ble litt "dystert" i IX, litt rar story og slikt, men det er jo et bra spill! Egentlig veldig bra, men det falt ikke HELT i smak hos meg, men ville gitt det en 8-9/10. På linje med X syns jeg...

Lenke til kommentar

La meg nå stille det lille spørsmålet; HVA gjør at IX får deg til å spy? Jeg klarer liksom ikke se det...

Personlig hadde jeg ikke noe problem med at karakterene ikke var "mennesker".. Finner dette helt normalt i noe som bærer tittelen 'Fantasy'

Copy.

Vi er tre ;)

Men gidder ikke holde på å si at ett ff er dårlig jeg. Det er ikke dårlige final fantasy-spill. Noen av dem er ja visst bedre enn andre, men likevel... :ermm:

Lenke til kommentar

Copy.

Vi er tre ;)

Men gidder ikke holde på å si at ett ff er dårlig jeg. Det er ikke dårlige final fantasy-spill. Noen av dem er ja visst bedre enn andre, men likevel... :ermm:

Fire faktisk :)

Spy av et Final Fantasy spill.. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...