Gå til innhold

Hvilket Final Fantasy likte du best?


Xanitra

Anbefalte innlegg

Min liste: ff7 - 9 - 8 - 10. De gamle spillene har jeg spillt litt av men regner ikke med dem...Skjønner ikke at noen folk kan bruke mer enn 100 timer på ff7. Jeg kan runne det på litt over 20 timer. Da skaffer jeg meg ikke gjenstander som kraftige materia (KOT...) eller gold chocobo da. Tror rekorden på å runne spillet er 18 timer eller noe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg brukte selvsagt ikke 100 timer på å komme meg til siste bossen. Men jeg har spilt i mange 100 timer for det. Har tatt siste bossen, selvfølgelig. Husker ikke hva klokka sto på første gang jeg runda det jeg.

 

Og cairn, du er nok ikke den eneste som liker 8'ern best. Det er mange andre som gjør det også. :)

Lenke til kommentar

Ikke for å virke arrogant eller teit på noen som helst måte, men jeg har spilt rundt FFVII utrolig mange ganger. Skal jeg si et tall... 50-60 kanskje.. Seriøst! Men det er fordi dette er det feteste spillet ever! Kortest tid jeg har brukt fram til bunnen i Northern Crater er ca 22 timer tror jeg. Lengst tid til samme sted er 110++. :)

Endret av Doga
Lenke til kommentar
Men hva er egentlig poenget med å rase gjennom et bra spill på kortest mulig tid? :dontgetit:

Helt enig Nevnarion.. Jeg er nesten flau over meg selv hvis jeg runder 7eren på under hundre timer.. Runder jeg det på 20 timer sitter jeg ikke igjen med den herlige følelsen som jeg gjør etter at jeg har gjort alt som går an å gjøre :D

 

Min liste: ff7 - 9 - 8 - 10. De gamle spillene har jeg spillt litt av men regner ikke med dem...Skjønner ikke at noen folk kan bruke mer enn 100 timer på ff7. Jeg kan runne det på litt over 20 timer. Da skaffer jeg meg ikke gjenstander som kraftige materia (KOT...) eller gold chocobo da. Tror rekorden på å runne spillet er 18 timer eller noe

Du kan umulig lese teksten heller da.. :dontgetit:

Har du noen gang prøvd å gjøre ALT som går an å gjøre i FF7 f.eks? Prøv det!

 

Ikke for å virke arrogant eller teit på noen som helst måte, men jeg har spilt rundt FFVII utrolig mange ganger. Skal jeg si et tall... 50-60 kanskje.. Seriøst! Men det er fordi dette er det feteste spillet ever! Kortest tid jeg har brukt fram til bunnen i Northern Crater er ca 22 timer tror jeg. Lengst tid til samme sted er 110++.  :)

Også har vi de som ikke har venner :p

Lenke til kommentar
Men hva er egentlig poenget med å rase gjennom et bra spill på kortest mulig tid? :dontgetit:

Final Fantasy skal nytes! Og man skal gå rolig frem.. Desverre klarer jeg ikke dette første gangen jeg spiller det, fordi jeg er så sugen på historien at det er helt vilt:) Ergo må jeg starte på nytt igjen, og da tar det mye lenger tid, siden jeg vet sånn ca hva som skjer...

 

Har nylig rundet IX, og holder nå på med X.. Etter det så tenker jeg å starte på VII igjen.. :)

Lenke til kommentar

Dette blir litt off-topic, men jeg har faktisk bare en håndfull personer jeg kan kalle virkelig gode venner, og det har sin rot i at jeg er selektiv og og tror mer på kvalitet enn kvantitet. Men uansett.. Det siste året har det blitt mindre og mindre spilling så situasjonen er ikke den samme i dag.

Lenke til kommentar
FF... (altså nr 1) Det var det eneste jeg gadd spille..

har prøvd stort sett alle fra 1-7, og 9 og 10.. likte ingen av de, bortsett fra 1ern...

Denne siden er for gamere :p Neida, bare tuller med deg..

Gi i alle fall 7- 8- og 9-eren en ny sjanse, så skal du se at de ikke er dårlige i det hele tatt ;)

Lenke til kommentar
FF... (altså nr 1) Det var det eneste jeg gadd spille..

har prøvd stort sett alle fra 1-7, og 9 og 10.. likte ingen av de, bortsett fra 1ern...

Merkelig smak må jeg si. :dontgetit:

Skjønner at du liker FF1, men det er langt fra det beste spillet i serien.

Og da tenker jeg ikke grafikkmessig...

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Hmm...merkelig Slayer Of Minds. Du liker 10'ern veldig godt, men ikke 9'ern.

Liker nå 9 bedre enn 10 jeg da.

9'ern: Vivi Ornitier. Kuleste character som er.

Dessuten er Final Fantasy 9 undervurdert.

 

Men vi har alle forskjellig smak :roll:

Cloud og Sephiroth overgår jo alle characters i alle de andre FF-spilla. Men som du sa, vi har alle forskjellig smak :)

Endret av espen999
Lenke til kommentar
Hmm...merkelig Slayer Of Minds. Du liker 10'ern veldig godt, men ikke 9'ern.

Liker nå 9 bedre enn 10 jeg da.

9'ern: Vivi Ornitier. Kuleste character som er.

Dessuten er Final Fantasy 9 undervurdert.

 

Men vi har alle forskjellig smak :roll:

Ja, 9eren er mye bedre enn 10eren synest jeg å.

Men på 10eren er det bedre grafikk da, men alikevel er ikke det beste

FF spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...