Cursed Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 hva skjer hvis jeg putter inn et GeForce 4 Titanium 4200 på en maskin med 500MHz og 256 eller 384 MB SDRAM? Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Det tar 10 sekunder så ryker cpu`en :smile: vel du jkan jo dra på madonion.com og sjekke om det er noen som har testet det oppsettet... Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Det eneste som skjer er vel at du får bedre ytelse! Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 16. april 2002 Forfatter Del Skrevet 16. april 2002 kjørte en test der og den sa at hvis jeg installerte GF4Ti4600 ville ville jeg få 1028% bedre ytelse bruker TNT nå Lenke til kommentar
elysium Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Ikke noe i veien for a sette ett nytt skjermkort på ei gammal maskin (forutsatt at denne har agp port). Bare husk at du ikke vil få en like stor ytelsesøkning om moboet ditt ikke støtter 4x AGP. Les boka du fikk med, og si hvor mange x agp den støtter (1,2,4x agp(vet det skal komme 8x )). elysium Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 vet ikke hvor den boka er... hvordan ser en agp port ut/hvordan finner man den på maskina? Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Heisan Åpne PC-en og ta en tipp på stedet der alle kortene står (lyd, skjerm, ect). De stå som regel montert i èn av 3 ulike porttyper, ISA, PCI og AGP. ISA er svarte (og gamle) avlange greier som står helt i hjørnet på hovedkortet (tipper du har 0-2 stk). PCI (hvite, litt kortere porter) står som regel for siden av dem igjen (tipper du ahr (3-5 stk). Dersom du har APG på hovedkortet, står den i enden av raden med ISA og PCI porter. Den er minst av dem alle, brunaktig farget. Men om du har 2x eller 4x må du finne ut av i boken te kortet (eller kanskje inne i BIOSen....) BCS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå