Hr. Jenssen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Jeg har nå lastet ned mange fonts (skrifttyper til word, power point, msn osv) Da jeg pakker dem kommer det fram slike *.ttf filer. Da jeg åpner dem kan jeg se skrifttypen... Her kommer spørsmålet: Hvordan får jeg en slik font brukbar til word, msn og alle andre slike programmer? Det eneste jeg klarer å gjøre er å trykke "OK", og da jeg trykker OK lukkes vinduet, men det er ingen fonts i word likevel! Endret 16. juni 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 prøv å spør i program delen av forumet Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 prøv å spør i program delen av forumet sorry! Tenkte ikke over det, siden jeg aldri er utenom spill-forumet Den blir vel flyttet... Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det du gjør er å kopiere/flytte de .ttf filene(eller no sånnt) over til: BootDrive(C:)>Winows>Font dette virker på alle windows versioner (win98->winXP) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå