Gå til innhold

Hvor går grensen for deg?

nr.4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
grensen min går ved dimmu og satyricon og sånt DEATH metal. det er ikke noe å høre på. det er jo nesten bare noen som spilleer hardt på bass, gitar og trommer.

og skriker så høyt og stygt man kan. eneste positive er at det gjør ikke noe om man glemmer teksten for da er det bare å skrike ut noe ræl som detter inn i hue.

For meg høyres det ut som om du ikkje har hørt på det eingang... :ermm:

Btw: Dimmu og Satyricon er ikkje death.

Lenke til kommentar
grensen min går ved dimmu og satyricon og sånt DEATH metal. det er ikke noe å høre på. det er jo nesten bare noen som spilleer hardt på bass, gitar og trommer.

og skriker så høyt og stygt man kan. eneste positive er at det gjør ikke noe om man glemmer teksten for da er det bare å skrike ut noe ræl som detter inn i hue.

For meg høyres det ut som om du ikkje har hørt på det eingang... :ermm:

Btw: Dimmu og Satyricon er ikkje death.

riktig at dimmu er black-metal... ikke at jeg har hørt så mye men satyricon spiller jo en del death da... tror jeg...

Lenke til kommentar
Einherjer topper min ikke-like-liste, aner ikke hvorfor, kanskje det er det at jeg synes de ser komisk patetiske ut når de skal være "skumle og svarte"?

de prøvde vel verken å være skumle eller svarte så..

menmen.. jeg har vel ingen grense. er det bra så er det bra. da kan jeg høre på det;p

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar
Før var In Flames drit.

Nå er det genialt.

Øyh!

In Flames har alltid vært genialt..

Men det har fått litt numetal innflytelse rett og slett..

Mange fans ergrer seg over det... og noen digger det nye og hater det gamle..

Men eg digger alt..

(jaja off topic; i know..)

Den lysegrensen min... tja Linkin Park funker jo for meg blant annet...

men det blir for kjedelig og simpelt i lengden...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Før var In Flames drit.

Nå er det genialt.

Nå er vel Satyricon og andre hardcore band som bare skriker ut lyrikken grensa egentlig.

Før var inflames genial. (Lunar Strain Albummet f.eks)

Nå begynner de og skuffe meg.

Ontopic:

Grensen går vell når det blir hardere en Vital Remains :)

Lenke til kommentar

Grensen går sånn cirka ved Metallica. Noe av det synes jeg er bra, mens andre ting blir for "bråkete". Er ikke spesielt glad i metal-sjangeren egentlig. Det meste blir for mye brøling og for lite følelse synes jeg. Liker Iron Maiden ganske bra, de går i metal-kategorien, men hører kanskje vel så mye i hardrock.

Ellers er det AC/DC hjertet banker raskest for :thumbup:

Er også enig med mange andre her, om at nedre grense går langt fra MTV og VG-lista. Må nok innrømme jeg har en ganske smal musikksmak, men det er mye å ta av likevel :)

Lenke til kommentar
riktig at dimmu er black-metal... ikke at jeg har hørt så mye men satyricon spiller jo en del death da... tror jeg...

Satyricon er ein god del meir black enn dimmu, bortsett fra det siste albumet som like godt kunne ha heve seg inn på vg-lista.. (trur faktisk det var det òg).

Men uansett.. Både Dimmu og Satyricon er (foreløbig) black. :)

Lenke til kommentar

for meg er det MetallicA som dug og ikke noe anna. :thumbs:

:ermm:

Dimmu Borgir er hundre tusen ganger bedre enn satyricon, noen av låtene dems er faktisk stilige... :yes:

Lenke til kommentar
Har ingen bestemt "smertegrense", er det bra musikk, så er det bra musikk. Men jeg er _sinnsykt_ lite glad i dårlige deathmetalband.

Går for nøyaktig det samme her.

Er nok enig med HalTan her..

jeg slenger meg med her jeg.

forøvrig hører jeg på "Squarepusher - Steinbolt", det er øretrimming det;-)

Lenke til kommentar

Har jeg overlevd to Merzbow konserter og fremdeles hører på Hijokaidan i ny og ne så tror jeg neppe noe blir for ekstremt.

Black Metal hadde vært veldig morsomt hvis det ikke hadde vært for at folk ser ut til å ta det alvorlig. Da blir det bare teit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...