Gå til innhold

HJELP! Dvd Rom har tatt livet av to hovedkort

Konge

Anbefalte innlegg

Jeg monterte Silent Viking på abit kt7a-raid her i forrige uke .

La kabinettet ned på siden for å kunne jobbe med det ( alle ledninger ble demontert ) .

Bootet opp da nektet den å detektere drev som står på idekontroller . Drev var Pioneer116 og Sony cd brenner på hver sin kanal.

Kjøpte en kontroller selv om jeg sikkert hadde fått nytt hovedkort på garanti hos multicom da jeg ikke ville være uten maskin siden den ellers virket fint.

Fikk kontroller idag og monterte den , da ville den kun detektere cd brenneren og jeg tok da dvd-rom ut og prøvet den på min andre maskin med MSI kt7 turbo2.

Den detekterte drevet og windows startet opp . Drevet så ok ut så jeg skrudde av maskinen og plugget tilbake idekablene i de drev som stod der før , da var den sekundære ide kontroller død på det hovedkortet og jeg har tapt masse penger på eksakt 7 dager .

Er det virkelig døde idekontrollere når de i enhetsbehandling sier at de fungere som de skal eller er det noe som gjør at de faktisk bare sier de er ok selv om de er fubar ?

Jeg heller mest mot *FUBAR* dessverre så jeg må vel skaffe en ide kontroller til damn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...