Gå til innhold

Hva er best av Radeon 7500 og GeForce 2 Pro??

Telcontar

Anbefalte innlegg

For oss vanlig dødelige, som kjøper skjermkort til rudnt 1500kr, hva er best av GeForce 2 Pro og Radeon 7500 (funksjonaliteten og 2d'en hos ATI lokker veldig)??

Begge er jo omtrent likt priset så ytelse teller da enda mer. For min det vil det jo være snakk om bytte min GF2 til Radeon 7500.

Telcontar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Radeon 7500 Slår alle GeForce2 kort i stort sett alle spill,+ att Radeon 7500 støtter vel Direct X8 og som de fleste har fått med seg, 2D grafikken til Radeon er jo meget bra ...

Så en oppgradring fra ett GeForce 2 er kanskje ikke så dumt ,da man fortsatt får god pris (på QXL) får GeForce 2 korta og da blir jo ikke mellomlegget det helt store :smile:

Selv har jeg Hercules Prophet 4500 og tenker også bare mere og mere på en aldri så liten oppgradring til Radeon 7500 ...

Tenker jeg venter til jeg har lest ett par tester her på Hardware.no (regner med att de kommer til og teste både 8500 og 7500)

Lenke til kommentar

Tror ikke Radeon 7500 slår GF2 så overlegent... De ligger vel rimelig likt ettersom jeg har forstått. Hvis du allerede har en Prophet, anbefaler jeg å spare en stund til du får råd til en GF3 eller Radeon 8500. Sistnevnte knuser GF3 i de fleste tester, og er i tillegg billigere. Hadde jeg hatt råd, hadde jeg kjøpt en slik ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...