mad2003 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Ja bare lurer Selv hører jeg på Nightwish, Klovner i kamp,Linkin park, Ulver og diverse... weird Al er også morsom noen ganger Endret 16. juni 2004 av mad2003 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Kommer litt an på.. HIM, Nightwish, InFlames, GNR, U2, Linkin Park, ABBA (ikke minst) og kanskje litt Rammstein.. Har masse forskjellig på maskina, varierer litt. Blir fort lei noe også.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Veldig forskjellig egentlig, det går mest i: Metallica Led Zeppelin Tiamat Moonspell Windir The Aller Værste El-Regn For tiden er det også litt Slipknot, litt Beatles og litt til... Og så dukker det opp en del sanger jeg har lastet ned for andre folk, så det går litt i diverse der også... [hint om flytting] Denne tråden passer vel best under Musikk [/hint om flytting] Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Er det et eget musikk forum? hvor da? jeg har aldri sett det dette var bra! men hvor finner jeg det MOD: FLYTT i VEI bare dere sier hvor jeg finner den Endret 16. juni 2004 av mad2003 Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Musikk forumet ligger under Lyd & Bilde (som du finner i menyen til venstre) Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Nå hører jeg på Boyzvoice Ellers hører jeg mye på No doubt, "Team Rocky", R.E.M, Dum dum boys etc.. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Joss Stone Katie Melua Tupac Whitney Houston Raffi ( ) Osv. Endret 16. juni 2004 av Quicko Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) JEg finner ikke LYD og BILDE forumet jeg? den er ikke menyen på gamer sitt forum skin? og har metallica kommet ut med nytt album? hva heter det? Endret 16. juni 2004 av mad2003 Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 nå hører jeg på "Kanye West - Through The Wire" hvis du lurer .. ellers er det TVen som lager musikken min Lenke til kommentar
tbone Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Går vel mest i: Metallica System of A Down Linkin Park Staind 3 Doors Down Tenacious D Red Hot Chili Peppers og litt sånn... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Eek A Mouse Bob Marley System of a Down Static-X Shpongle Depeche Mode Mortiis Vangelis +++ Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 takk b real! hehe bra bildet! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Her går det i CCR og Kill Bill soundtrack. Please dont let me be misunderstood er så utrolig kuul! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Cannibal corpse Satyricon Tomahawk Zyklon Dimmu Borgir Fear factory Emperor Opeth Slayer Porcupine tree Pink Floyd osv.... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Iron Maiden Dimmu Borgir Dream Theater Led Zeppelin Black Sabbath Darude Eddy Grant Bob Marley Grandmaster Flash Nirvana Rammstein U2 Wyclef Jean Yngwie Malmsteen Shaggy + MASSE div. trance/dance/techno Endret 16. juni 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Burzum, Emperor, Windir, Mayhem, Immortal, Carpathian Forest, Enslaved, Gorgoroth, Grimfist, Zyklon, Emancer, Faustcoven, Bathory, Venom, Iron Maiden, Mesuggah, Rob Halford/Priest, Yngwie J. Malmsteen, Dream Theater, Liquid Tension Experiment, Opeth , A Perfect Circle, Tool, Pink Floyd, John Arch, Threshold, Racer X, Pink Floyd, Joe Satriani, Mercyful Fate, Mötorhead, Slayer, Storm, Entombed+++ Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Lynn Anderson, Dolly Parton, Heidi Hauge, Shanya Twain m.m. haha Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Alt mellom himmel og jord, så lenge det ligger på harddisken... Klovner i Kamp, Dirty Oppland, mye Eric Clapton. I det siste har det blitt endel Postgirobygget og DeLillos for å få sommer-feelingen. Har jo også Kill Bill- soundtrack, og The Rock soundtrack er en sikker vinner! Lenke til kommentar
GulliveR Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Går mye i kassisk, hva er vel en større klassikker en AC/DC - Back In Black Asphalt ballet Ufattelig at disse ikke er bedre kjent, vanvittig bra Guns 'n Roses AC/DC Creedence Clearwater Revival Pink Floyd Marcy Playground REM Alice Cooper Øystein Sunde + det meste av "gammel" rock. Egentleg det meste som ikke har vert innom topp 20 dei siste 10-20 åra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå