Veritas_ Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Kommet til ett sted jeg skulle se på noen "blueprints" for å bombe noe greier (Tror jeg a). Kommet langt da eller? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Klarte det ut på det nest letteste. Synes spillet har helt moderat vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Er ikkje heilt sikker på kor du er. Er det inni eit hus.(Etter du har kjempet mot helikopter og styrker). Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Du er ca. halveis når du skal over diverse elver med lava.. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Kommet til ett sted jeg skulle se på noen "blueprints" for å bombe noe greier (Tror jeg a). Kommet langt da eller? Viss du forklarar litt bedre så kan eg sikkert sei kor mykje du har igjen av spelet Lenke til kommentar
TDK Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Du er ca. halveis når du skal over diverse elver med lava.. Du mener nest siste brett ja...... Dårlig forsøk på og lure andre... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Kan ikke forklare noe bedre nei Eller. Skal ut til en øy av en eller annen type, en øy som bare er en stor bygning egentlig. Med to (Muligens 4) veier ut til seg. Jeg har ikke spilt mer siden jeg spurte og kommer ikke noe lengre før om nærmere to uker. Forbaska jobb :/ Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Kan ikke forklare noe bedre nei Eller. Skal ut til en øy av en eller annen type, en øy som bare er en stor bygning egentlig. Med to (Muligens 4) veier ut til seg. Jeg har ikke spilt mer siden jeg spurte og kommer ikke noe lengre før om nærmere to uker. Forbaska jobb :/ ehh??, var litt dårleg forklart det der...så eg kan enda ikkje hjelpe deg Men her er alle banene: Level01: Training Level02: Carrier Level03: Fort Level04: Pier Level05: Research Level06: Treehouse Level07: Bunker Level08: Steam Level09: Regulator Level10: Control Level11: Rebellion Level12: Archive Level13: Cooler Level14: Boat Level15: Catacombs Level16: River Level17: Swamp Level18: Factory Level19: Dam Level20: Volcano Du kan sjå kor langt du har kommt ved å trykke på den siste saven og sjå kva den bana heiter... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hehe. Synes ikke det er så jævla lett å forklare. Tror jeg er på 09 anyways. Lett dette Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Er det ein innsjø rundt den byggningen øya. Endret 23. juni 2004 av zefler Lenke til kommentar
Skallmann Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ble glad da jeg oppdaget at jeg tålte mindre på Realistic. Ble skuffet da jeg oppdaget at fiendene tålte mer. Eneste problemet jeg har hatt med å runde spillet er når man har hu dama på slep. Hun har for dårlig AI til å følge min taktikk, så jeg pleier å slite når jeg må ha henne med meg. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Skallmann, helt enig, dama ødelegger noe jævlig.. Du mener nest siste brett ja......Dårlig forsøk på og lure andre... Ikke ta det så seriøst da, det var en spøk. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Skallmann, helt enig, dama ødelegger noe jævlig.. Du mener nest siste brett ja......Dårlig forsøk på og lure andre... Ikke ta det så seriøst da, det var en spøk. Da prøver jo du å lure andre. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Så mye pes jeg skal få får en dårlig spøk da.. Tror ikke jeg lurte noen, så da er det vel ikke å lure. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Og der va det runda på realistisk Ble virklig stress på slutten gitt Bad slutt da. Ekte oppfølgerslutt. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Synes ikke det er så veldig vanskelig på Realistic, har kommet til enden av elva på River nå. En venn av meg har spilt i rundt på Impossible Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg formaterte hden, og poff da var alle savene mine borte.. Noen som har lyst å sende sine saver til meg? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 lett spel eg spelte da fyst på easy og da var alt fø lett. so prøve eg medium og da var vanskeliare men eg graide da no eltt so prøvde eg hard og det var vanskelli men eg har ikkje runna da på hard endo føda eg e litt lai av da spele no ja. Kan du være så venlig å skrive Norsk/Nynorsk? Skjønner jo ikke dritten av hva du skriver. Edit: tror jeg skjønte mer nå etter jeg leste X antall anger gjennom. enig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå