elec Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 hei jeg sitter her og prøver å sette opp en website i xhtml.. men jeg har støtt på et problem som jeg håper noen av dere kan hjelpe meg litt med. hvis dere ser på denne siden i IE, så er footeren fint plassert. men derimot i opera (og kanskje andre browsere) ser den helt knust ut. jeg har prøvd å finne ut av hva som gjør at den ser sånn ut i opera i litt tid nå. men jeg klarer ikke å finne det ut. hvis noen av dere som kan litt mer xhtml enn meg der ute hadde orket å se litt i sourcen og cssen for å finne feilen hadde jeg blitt glad . takk på forhånd. PS. siden validerer etter w3c Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Først av alt: Bruk en annen nettleser enn IE når du lager nettsider siden IE har så mange feil slik at du kommer til å kode feil også. Bruk heller firefox eller opera og rett feil som dukker opp i IE etterpå. Så til spørsmålet: For å få footeren under menyene kan du legge til clear: both; i #footer. Lenke til kommentar
elec Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Først av alt: Bruk en annen nettleser enn IE når du lager nettsider siden IE har så mange feil slik at du kommer til å kode feil også. Bruk heller firefox eller opera og rett feil som dukker opp i IE etterpå. det gjør jeg alltid. men jeg sjekker også IE med jevne mellomrom så det ikke blir altfor mye å rette men til svaret: takker for raskt svar. det hjalp meg mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå