Marius_EV Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Så du har gjort det bittebittelitt lavere Når du har så komponenter i så kan du greie å lage det ganske kompakt, men det er ikke vits å høre på meg , det blir nok bra uansett. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 husk brukernavn på filnavnet Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Ingen andre som har noe å si? eventuelt andre ting jeg bør gjøre? hvordan farge osv Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Så jo fint ut det. Men for å ungå at kabinettet skal bli alt for stort tror jeg, jeg ville kutett litt ned på "dø" plassen. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Er jo likt som et lian li miditower da, i størrelsen Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Er jo likt som et lian li miditower da, i størrelsen Hmmm, mulig det ser litt mer luftig ut enn det er i virkligheten. Lyke til i alle fall Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Fundert på prøve å mure et kabinett jeg.. hehe,,, blitt rått da, flislagt inni å sånn ... blir jo ikke lett da ...men det er bare å mase litt på far min det så blir det vel kabinett ,, Blir stort det kabinettet ditt tror jeg... men det blir sikkert bra... KIP ÅN GÅWING Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Hvor ble det av utbyggingsmulighetene på dette? Plass til flere disker? Får du designa, kan jeg få sveisa og skrudd her på jobb.. (aliminium/andre metaller) Edit: Evt sette den 120mm vifta som blåser opp, rett under CPU`en... ? Endret 22. juni 2004 av Caddy Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg har ikke planer om å ha det så stort, orker ikke, å flere disker skal jeg heller ikke ha, for jeg har mer en nok plass,å jeg skal ha det i tre, uansett kunne jeg fått sveisa det der jeg jobber i sommerferien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå