Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg tenkte å bare kjøre ren improvisasjon under togturen jeg skal foreta på fredag, på tvers av landet. Burde ha god nok tid. Det kommer til å bli crap, men det kommer i alle fall til å bli noe. Ikke utsett konkurransen på grunn av meg, men, hvor mange er det med nå? 3 stk? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 De er fire bidrag innsendt. Jeg og deg kan bruke en uke på å ordne noe. Da har vi seks bidrag. De andre skal få beskjed om utsettelsen, så får vi, om vi er heldige, inn et par ekstra. Så det blir ikke bare for deg altså. Men for en litt mer vellykket gjennomføring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Men for en litt mer vellykket gjennomføring. Da satser jeg på å sette sammen noe jeg også. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 *Sukk* Greit, da er fristen for å sende inn bidrag atter en gang utsatt. I løpet av neste søndag skal jeg og wh1tes bidrag være inne. Og forhåpentligvis noen flere. Jeg må løpe nå, men en PM skal bli utsendt til gjenstående bidragsytere så fort som mulig. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Supert gutter. Og Sanoj. Prøv å jobb mer og unnskyld deg mindre, så får du det nok til.. Burde vel nevnes at hvis noen andre har lyst til å melde seg på nå og ha et resultat klart til Søndagen(sier vi..) så må de det! Mulig Camarat på Diskuterfilm.net kunne vært interessert? S, Lenke til kommentar
danielR Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hmm.. Søndag. Da må mlwirak bli nødt til å ta over som ansvarlig moderator for avstemning osv. Jeg er borte hele helgen, og har mest sannsynlig ikke tilgang til internett. På mandagen starter jeg på folkehøyskolen i agder. ( ) Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Greit. Tusen takk for at du sa ifra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 På mandagen starter jeg på folkehøyskolen i agder. ( ) Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 På mandagen starter jeg på folkehøyskolen i agder. ( ) Er det forresten noen "folkehøyskole" i agder? Høgskolen i Agder (HiA) er i hvert fall dødslekker. Fantastisk pene bygg både innvendig og utvendig. Lenke til kommentar
danielR Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hmm.. Sanoj, jeg håper da i hvert fall det, ellers har jeg blitt grundig lurt. http://agder.fhs.no/ <-- der skal jeg, på filmlinja. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Åja, det er ikke HiA altså. Da vet jeg ikke. Men det meste uti Søgne er rimelig forfalt og forlatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hmm.. Sanoj, jeg håper da i hvert fall det, ellers har jeg blitt grundig lurt. http://agder.fhs.no/ <-- der skal jeg, på filmlinja. Er det noe stas da? Lenke til kommentar
danielR Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Men det meste uti Søgne er rimelig forfalt og forlatt. Takk, det var akkurat det jeg trengte å høre Er det noe stas da? Tja.. det finner jeg vel fort nok ut av. Håper det i hvert fall. Hadde planer om skikkelig filmskole en gang, men nå tar jeg et år folkehøyskole først som en slags smaksprøve. Dersom jeg er heldig får jeg jobb nede på rhodos til neste år, hos en berømt gresk regissør. Hvis dette klaffer, og jeg i tillegg har folkehøyskolen, så kanskje det er nok til å få plass et sted i bransjen..? Og selv om jeg kanskje ikke lærer all verden, så blir det vel gøy i hvertfall. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Dersom jeg er heldig får jeg jobb nede på rhodos til neste år, hos en berømt gresk regissør. Hvis dette klaffer, og jeg i tillegg har folkehøyskolen, så kanskje det er nok til å få plass et sted i bransjen..? Navn? Lenke til kommentar
danielR Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Når sant skal sies, jeg vet faktisk ikke Han hadde et vanskelig gresk navn, men vi kunne godt kalle han for Bill. "Bill" hadde sitt eget tv-program som vi pleide å se på mens vi spiste frokost. Dessuten hadde han et par dokumentarfilmer de pleide å vise om kvelden. Han skulle sende mail, så håper jeg navnet hans står der et sted. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Tror en kamerat av meg har snakket med ham og lillebroren hans spillt i filmen hans, faktisk. De eier forøvrig en restaurant hvor folk som Heat Ledger og Kevin Costner har nytt en del middager. Gjett hvor jeg skal neste sommer. Edit: Restauranten ligger selvsagt i Hellas. Endret 23. august 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
danielR Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Wow, tøft. Enten er dette et veldig tilfeldig sammentreff, eller så gir han slike diverse tilbud til "alle". Hmm. Du kan ikke finne ut hva han heter? og jeg gjetter... Hellas..? Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hvorfor er ikke du påmeldt i konkurransen DanielR? S, Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Enten er dette et veldig tilfeldig sammentreff, eller så gir han slike diverse tilbud til "alle". Hmm. Du kan ikke finne ut hva han heter? Han broren som ble med som statist har et ganske appellerende utseende. En gang kom det en haug med japanere som tok bilder av ham og skulle bruke dem i en tegneserie back home. De brukte nemlig øyen som restauranten deres ligger på (Ios) som location for en filminnspilling. Har ikke peiling om det er samme regissør, men han skulle være litt meritert i følge kompisen min. Lenke til kommentar
danielR Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hvorfor er ikke du påmeldt i konkurransen DanielR? Hmm. Godt spørmal. Jeg hadde tenkt til å være med, men jeg hadde så mye annet på gang og tiden løp fra meg ("August, det er jo kjempelenge til")... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg