Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Synes alle kan skrive litt om filmene de skal lage/har laget. Min heter seductive flickering og jeg har tatt for meg Taxi Driver som hovedkilde til inspirasjon. Sjanger er vel drama og musikken som brukes er klassisk. Formatet er 16:9 og looket er gult Noe i den duren iallfall. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Jeg har vært ALT for mye bortreist. Har ikke fått begynt skikkelig ennå. Men jeg planlegger å ta et skikkelig rush fra i morgen av. Jeg har dessuten også bestemt meg for å drite i den første idéen som jeg egentlig forelsket meg ganske brutalt i. Tror jeg har tenkt for mye på den. Liker den ikke lenger. Filmen skal bli mye enklere enn først tenkt. Det måtte bli en del spesieleffekter om den andre idéen skulle virkeliggjøres, og jeg tror nesten jeg driter i det. Jeg har litt tanker i hodet, og jeg gjetter at denne blir litt mer absurd (ikke veldig) og litt tregere (den andre hadde fått MASSER av småklipp). Jeg tror også jeg putter inn noe stop-motion. Noe. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Min film ga jeg opp. Den trengte litt filming av skjermen osv, det betyr en god del ting som ikke er laget selv. - Da jeg ikke har designet sidene osv som ville bli brukt. Hmmm.. Nå har jeg besøk resten av ferien. Hmm. Blir vanskelig å komme på noe skikkelig/lage noe nå :] --- Men får vel i det minste levere noe, jeg har jo tatt opp et par tester med lillebror og en kamerat av han, kan bruke det om jeg ikke får til noe annet. Selv om det egentig var laget for å vise dem hvordan man gjorde ditt og datt :] Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 *hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl* 4 dager! Og jeg har besøk som tar all min tid :| :o Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Måtte gi opp jeg også, filmen ble for komplisert, og måtte ha tak i 15 stykker for 10 dager siden. Da ble det travelt siden jeg har vært hjemme max. 10 timer av gangen siden da. Så måtte avlyse. MEN, jeg fikk laget noe alikevell. Håper ikke dette skal være altfor særiøst Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Måtte filmen vare under 2 min? Ikke bitte litt over en gang? Please Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 er nok ikke vanskelig å få den under 2min om den er bittelitt over.... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Huff... tidspress er ekkelt. Jeg lager selv en film jeg er usikker på om jeg liker. Rakk ikke å få noe følelser for den ettersom det var noe jeg bestemte meg for for to dager siden, da jeg ga opp den andre som i alt for stor grad var preget av effekter. Alle kan lage en tominuttersfilm på en dag. Gjør det enkelt. Det blir bra. Og det verste er at det garantert er flere som har glemt den eller har gitt opp -- uten å si ifra. Synd. Andyax: Situasjonen er sånn... at jeg bestemte meg for at reglene skulle opprettholdes så godt som mulig. Og spesielt i dette tilfellet blir det viktig ettersom konkurransen trygt kan stemples urettferdig om man tildeler noen slike fordeler. Sorry. Du må nesten klippe. Men jeg tror jeg har lyst til at konkurransen skal bli fulgt opp på nytt neste år. Det er mye som lett kan forbedres. En litt finere premie burde virke positiv for deltakelsen, blant annet. Men det får vi ta senere. Jeg planlegger i hvert fall å arbeide i morgen. Så får vi se om jeg blir ferdig til mandag. Ikke gi opp, folkens! Endret 12. august 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg meldte meg ikke på konkurransen.. Mne likevel, er det mulig for meg komme med film som er laget innen de siste 2 måneder`? Hadde vært übert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg meldte meg ikke på konkurransen.. Mne likevel, er det mulig for meg komme med film som er laget innen de siste 2 måneder`? Hadde vært übert. Det syns jeg. Min film kommer den og, dog en stund etter fristen. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Jeg meldte meg ikke på konkurransen.. Mne likevel, er det mulig for meg komme med film som er laget innen de siste 2 måneder`? Hadde vært übert. I hvert fall fint du spurte. Vi hadde ikke merket noe om du bare hadde meldt deg på. Jeg vil si ja. Siden det er fare for for at det blir få bidrag. Men det er fortsatt et par dager før filmene skal opplastes, så om noen mener dette blir feil og urettferdig, må dere bare si ifra her, så får Mac-Gyver la være. Bare titt innom her før du laster den opp i den kommende tråden. Det går sikkert fint. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 AAaaargh, hEKKAN! Problemet med å lage en film HELT selv er det at en IKKE står bak kamera hele tiden.. Det betyr at jeg hadde tatt lydlevlene helt ned på kameraet (greiene beveger seg ikke når jeg gjør i stand kameraet ellers, så jeg fikk aldri sett at de ikke bevegde seg) og det betyr at filmen min == INGEN LYD.... Uffameg, jeg som prøvde så bra og skrike o.l. som jeg brukte 1t på å tørre å gjøre..... Uffauffa.. Min film blir altså uten wildtrack... Lurer på om jeg skal prøve å dubbe dritet. Blir antakelig helt idiotisk teit, men får prøve. Jeg gidder ikke filme det om igjen selv om det var noen utrolig kjappe greier.. Skal si at det også var utrolig vanskelig å fokusere når man skal være foran kamera, jeg måtte sette opp diverse stoler/vogner o.l. der jeg skulle sitte for å kunne fokusere! (Nei, jeg bruker ikke autofokus, slikt er for bebisser (dessuten funker autofokus eksepsjonelt dårlig)) Men jeg FÅR imidlertid noe inn, heldigvis. Om enn... Meeeeeeeeeeget avstumpet Men viktigste er å delta Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Kjempebra, Velmont. Jeg MÅTTE, på en måte, donere denne dagen til sosialisering. Huffameg. Jeg har bestemt meg for så mye av morgendagen på filmen. Men jeg er usikker på hva jeg skal gjøre. Ikke planlagt film. Får sove på det. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 brorren min hakke tid. jeg lagde noe greier med nevøen min som seff blei skrap. lage film på 10 min er ikke lett. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Pokker, pokker, pokker, pokker. Det er så UTROLIG teit om jeg ikke blir ferdig. Måtte jobbe på morgenen, så har jeg stresset ca. siden da. *Håpe på å rekke det* Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Hehe, jeg digitaliserer drittet nå.. Dette blir tidenes elendighet ;p Tror ikke jeg gidder å dubbe, dere får gjette dere til hva jeg sier, haha.. Redigert: blir jo en slags stumfilm-feel da, kunne kanskje være noe jeg burde bruke bevisst.. Hmm... Endret 15. august 2004 av Velmont Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Noen bidrag ute og går? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Noen bidrag ute og går? Det samme lurer jeg på... Er det ingen som noen bidrag her eller? Jeg skal legge ut min på Onsdag Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=250333 Avventer svar, så bestemmer vi oss for hva vi skal gjøre. Alternativt må vi åpne en tråd per film. Lenke til kommentar
danielR Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=250333 Avventer svar, så bestemmer vi oss for hva vi skal gjøre. Alternativt må vi åpne en tråd per film. ...bare dere fortsetter diskusjonen på DENNE tråden. Regler/info-tråden gjelder jo reglene for videokritikken, ikke filmkonkurransen. Det er mange nok malplasserte poster der fra før nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg