Gå til innhold

Film: Forumets filmskapingskonkurranse: Påmelding/info

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pleier å hjelpe det :)

Sånn helhetlig. Men når man ser en Tarantino, en Tarkovsky og en Soderbergh etter hverandre, og deretter skal lage film, føles hodet mer som milkshake.

Tror ikke det hjalp meg noe særlig. Så kommer det ti flere filmer til fredag. :no:

Setter igang i dag, så skal jeg prøve å jobbe frem til det. Fortsatt ikke helt klart hvordan ting skal gjøres...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Sånn helhetlig. Men når man ser en Tarantino, en Tarkovsky og en Soderbergh etter hverandre, og deretter skal lage film, føles hodet mer som milkshake.

Tror ikke det hjalp meg noe særlig. Så kommer det ti flere filmer til fredag. :no:

Setter igang i dag, så skal jeg prøve å jobbe frem til det. Fortsatt ikke helt klart hvordan ting skal gjøres...

Uenig. Det handler om å ta litt av alle.

Lenke til kommentar

Uenig. Det handler om å ta litt av alle.

Det handler ikke om å være uenig. Mitt hode er milkshake. :)

Var milkshake.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det handler ikke om å være uenig. Mitt hode er milkshake. :)

Var milkshake.

Ja, jeg formulerte meg elendig i det innlegget. :)

Lenke til kommentar

Hoho! 4 av 120 sekunder er halvferdig! Men det er fire jævla gode sekunder. *Dødsstolt*

Det er en stein som faller på en gul blomst mens en sko og en fot uten sko spaserer forbi. Det skulle arbeidet en veps på den gule blomsten, men det ble for krevende.

Lenke til kommentar
Det går fint. Uroen er mer at den skal bli ferdig, pluss at jeg kanskje skal kunne være fornøyd med den.

Hvordan er det med musikk? Er det nødt til å være egenkomponert, eller kan vi kjøre hva pokker vi vil?

S,

Ifølge reglene i åpningsinnlegget kan en ikke kjøre hva pokker en vil. Det må være noe av ditt.

Hvis du ikke er musikalsk så kan du sikkert plystre uansett. Det skal jeg, tror jeg. Eller en i filmen. (Har ennå ikke bestemt meg for om det er dame eller mann, så kanskje det blir en blanding. Uansett jeg som skal spille personen...)

Lenke til kommentar

Som allerede avmeldt på diskuterfilm.net(er en semi-tråd om konkurransen der og) så er ihvertfall jeg ferdig med filmen min. Den er lagt ut på nettet og addressen kommer den 16 August(forhåpentligvis! Jeg er på ferie da, men jeg vet et sted som har internett-tilkobling, så jeg håper det går fint..)

Hva er statusen hos dere andre sine filmer?

S,

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+9817234daf
*Sukker* Veldig synd. Gledet meg til bidraget ditt. :(

Kos deg i hvert fall. :)

Du skal få se bidraget mitt uansett :) Eneste jeg sliter med er musikeren som skal spille inn theme-sangen og stjernen (som du forståelig nok trodde var meg) som har stukket til Kreta for noen uker. Jeg rekker desverre ikke tidsfristen, men filmen min kommer den. Bedre sent enn aldri.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...