Jibber Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 almost done! drar til folgefonna på mandag og der blir det mye filming så lurer på om jeg heller ska lage film derifra............ Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg skal snart sette igang. Har sett litt mye film... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg skal snart sette igang. Har sett litt mye film... Pleier å hjelpe det Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Pleier å hjelpe det Sånn helhetlig. Men når man ser en Tarantino, en Tarkovsky og en Soderbergh etter hverandre, og deretter skal lage film, føles hodet mer som milkshake. Tror ikke det hjalp meg noe særlig. Så kommer det ti flere filmer til fredag. Setter igang i dag, så skal jeg prøve å jobbe frem til det. Fortsatt ikke helt klart hvordan ting skal gjøres... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Pleier å hjelpe det Sånn helhetlig. Men når man ser en Tarantino, en Tarkovsky og en Soderbergh etter hverandre, og deretter skal lage film, føles hodet mer som milkshake. Tror ikke det hjalp meg noe særlig. Så kommer det ti flere filmer til fredag. Setter igang i dag, så skal jeg prøve å jobbe frem til det. Fortsatt ikke helt klart hvordan ting skal gjøres... Uenig. Det handler om å ta litt av alle. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Pleier å hjelpe det Sånn helhetlig. Men når man ser en Tarantino, en Tarkovsky og en Soderbergh etter hverandre, og deretter skal lage film, føles hodet mer som milkshake. Tror ikke det hjalp meg noe særlig. Så kommer det ti flere filmer til fredag. Setter igang i dag, så skal jeg prøve å jobbe frem til det. Fortsatt ikke helt klart hvordan ting skal gjøres... Uenig. Det handler om å ta litt av alle. Det handler ikke om å være uenig. Mitt hode er milkshake. Var milkshake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Det handler ikke om å være uenig. Mitt hode er milkshake. Var milkshake. Ja, jeg formulerte meg elendig i det innlegget. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Hoho! 4 av 120 sekunder er halvferdig! Men det er fire jævla gode sekunder. *Dødsstolt* Det er en stein som faller på en gul blomst mens en sko og en fot uten sko spaserer forbi. Det skulle arbeidet en veps på den gule blomsten, men det ble for krevende. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 FAEN! Nå har jeg sittet og tegnet polygoner frame-for-frame i tjue minutt uten stoppeklokka på! Aargh! Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Høres lovende ut. Jeg har filmet endel i dag. Håper jeg får tid til dette. Jeg har en deadline til Søndag, ellers blir det ikke noe. Ettersom jeg skal bort etter det, til langt etter 16. August. S, Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Hmm... hvordan ordner vi opplasting av filmen din da? Fikser du det selv, eller? Endret 7. juli 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Det går fint. Uroen er mer at den skal bli ferdig, pluss at jeg kanskje skal kunne være fornøyd med den. Hvordan er det med musikk? Er det nødt til å være egenkomponert, eller kan vi kjøre hva pokker vi vil? S, Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Det går fint. Uroen er mer at den skal bli ferdig, pluss at jeg kanskje skal kunne være fornøyd med den. Hvordan er det med musikk? Er det nødt til å være egenkomponert, eller kan vi kjøre hva pokker vi vil? S, Ifølge reglene i åpningsinnlegget kan en ikke kjøre hva pokker en vil. Det må være noe av ditt. Hvis du ikke er musikalsk så kan du sikkert plystre uansett. Det skal jeg, tror jeg. Eller en i filmen. (Har ennå ikke bestemt meg for om det er dame eller mann, så kanskje det blir en blanding. Uansett jeg som skal spille personen...) Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Som allerede avmeldt på diskuterfilm.net(er en semi-tråd om konkurransen der og) så er ihvertfall jeg ferdig med filmen min. Den er lagt ut på nettet og addressen kommer den 16 August(forhåpentligvis! Jeg er på ferie da, men jeg vet et sted som har internett-tilkobling, så jeg håper det går fint..) Hva er statusen hos dere andre sine filmer? S, Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Plutselig fant jeg ut at det er august snart!! Jeg har lagd en liten plan, bare broren har tid. Han har kone og 2 ville småunger som tar tiden hans. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg melder meg herved av. "Stjernen" har reist til syden. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 *Sukker* Veldig synd. Gledet meg til bidraget ditt. Kos deg i hvert fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 *Sukker* Veldig synd. Gledet meg til bidraget ditt. Kos deg i hvert fall. Du skal få se bidraget mitt uansett Eneste jeg sliter med er musikeren som skal spille inn theme-sangen og stjernen (som du forståelig nok trodde var meg) som har stukket til Kreta for noen uker. Jeg rekker desverre ikke tidsfristen, men filmen min kommer den. Bedre sent enn aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg