Shulgin Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Jeg tolket det som om danielR ville ha oss til å be mlwirak ordne dette, men jeg får be en annen moderator ordne dette da. Siden det tar så stort med tid. Afseth? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg tolket det som om danielR ville ha oss til å be mlwirak ordne dette, men jeg får be en annen moderator ordne dette da. Siden det tar så stort med tid. Afseth? Pm dem alle! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg tolket det som om danielR ville ha oss til å be mlwirak ordne dette, men jeg får be en annen moderator ordne dette da. Siden det tar så stort med tid. Afseth? Pm dem alle! *støtte* Hehe. - Nei, se hvem som er på... Og spør dem. Er Afseth på, så spør han, siden han er en grepa kar Og siden han har tilknyttning til akam.no Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Greit, å få svar på fem minutter er raskt, men litt for tregt. Jeg fyrte av en til Afseth med en gang nesten. Han er ikke på, men det var ikke mer enn en time eller to siden han var aktiv sist. Vi ser kanskje tråden i kveld, da. Hvis vi er veldig uheldige, blir det i morgen. Men jeg kan ikke ta kontakt med flere. Det blir bare kaos. Endring: Jeg forlater forresten landet fredag morgen, og blir borte i ei uke, så det hadde vært greit å se dette ordne seg litt kjapt, ja. Men vi for holde oss til regelsettet og si at vinneren er den med flest stemmer når tråden har levd i ei uke. Så dere kan kåre vinneren litt før jeg kommer hjem fredag morgen med andre ord. Endret 1. september 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Her er link til avstemmingstråden. Vil anbefale alle å stemme på sin favorittfilm :-) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=291203 Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Her er link til avstemmingstråden. Vil anbefale alle å stemme på sin favorittfilm Gledesdreper!! S, Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Her er link til avstemmingstråden. Vil anbefale alle å stemme på sin favorittfilm Gledesdreper!! S, Hæ? Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Synes det er mer riktig å si at man skal kunne stemme på den man _VIL_. Ikke nødvendigvis favoritten din hele tiden... Herregud'a. S, Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Synes det er mer riktig å si at man skal kunne stemme på den man _VIL_. Ikke nødvendigvis favoritten din hele tiden... Herregud'a. S, Min favoritt? Har da ikke sagt noe om at noen skal stemme på min favoritt. Jeg sa SIN favoritt. Kanskje en idé å lære seg å lese før man kommer med kritikk? Endret 2. september 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Synes det er mer riktig å si at man skal kunne stemme på den man _VIL_. Ikke nødvendigvis favoritten din hele tiden... Herregud'a. S, Min favoritt? Har da ikke sagt noe om at noen skal stemme på min favoritt. Jeg sa SIN favoritt. Kanskje en idé å lære seg å lese før man kommer med kritikk? Afseth; min helt Jeg er enig. Endret 2. september 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Skjønte i ettertid at typen hadde misforstått... har derfor endret mitt innlegg. Det forrige ligger imidlertid i quoten til Wh1te Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Skjønte i ettertid at typen hadde misforstått... har derfor endret mitt innlegg. Det forrige ligger imidlertid i quoten til Wh1te Haha, ja. Det var merkelig. Jeg leste "min" da du postet innlegget ditt, jeg også, uten å bry meg. Synsbedrag kanskje. Endret 2. september 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Skjønte i ettertid at typen hadde misforstått... har derfor endret mitt innlegg. Det forrige ligger imidlertid i quoten til Wh1te Har fikset det nå. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Min favoritt? Har da ikke sagt noe om at noen skal stemme på min favoritt. Jeg sa SIN favoritt. Kanskje en idé å lære seg å lese før man kommer med kritikk? Var da fælt da... Jeg gjorde bare en litt vittig kommentar på at du liksom "anbefalte alle å stemme på sin favoritt", ved å skrive "gledesdreper!". Ble den spøken for avansert for deg? (Og angående Wh1te så begynner jeg å lure på om mannen har mensen) S, Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) (Og angående Wh1te så begynner jeg å lure på om mannen har mensen) Så oppfører oss vi som vi skal, før advarslene fyker Endret 2. september 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg gjorde bare en litt vittig kommentar på at du liksom "anbefalte alle å stemme på sin favoritt", ved å skrive "gledesdreper!". Ble den spøken for avansert for deg? Vel, den var ikke skrevet som en spøk, virket det som. Uansett... nok off-topic. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Det har ingenting med å oppføre seg. Det har med at du oppfører deg jævlig snålt bare. Hvis jeg har sagt eller gjort noe som provoserer deg får du heller bare si ifra. S, Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Vel, den var ikke skrevet som en spøk, virket det som. Uansett... nok off-topic. Eh? Faktisk jo. Jeg syntes det ble litt komisk å fortelle folk at de skulle stemme på sin favoritt. Ble så absurd. Hvem gjør vel ikke det? Og hva er det egentlig du tror? At jeg ropte "gledesdreper!" fordi jeg liksom 'trodde' at du anbefalte alle å stemme på "din" favoritt? =) Seriøst, dette begynner å bli flaut. S, Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvis jeg har sagt eller gjort noe som provoserer deg får du heller bare si ifra. Eventuelt smelle den bar'en du har under avataren din opp på 50%? *slutte å yppe seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg