Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 sanoj_20 : Phett produkt. En av de få filmene jeg har lastet ned fra dette forumet som faktisk ser ut. Gøy å se på, men jeg får ikke en dritt utav den (jo, mer enn de andres, men likevel). Jeg kan selvfølgelig sitte her å dra konklusjoner om ditt og datt, men det er ikke så morsomt. Likevel et velprodusert stykke arbeide. Åsmund : Tør jeg spørre hva nightshot, null stativ, autofokus og mengder av slow shutter gjør i en film? Slutten var konge, though. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 sanoj_20 : Phett produkt. En av de få filmene jeg har lastet ned fra dette forumet som faktisk ser ut. Gøy å se på, men jeg får ikke en dritt utav den (jo, mer enn de andres, men likevel). Jeg kan selvfølgelig sitte her å dra konklusjoner om ditt og datt, men det er ikke så morsomt. Likevel et velprodusert stykke arbeide. Takk. Det varmet. Mer enn ventet fra din side. *Løpetilskolen* Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) som sagt var dette noe jeg lagde bare for å underholde nevøen min, og jeg la den ut her bare for å legge noe ut. Fikk inntrykk av att hva som helst er bedre enn ingenting. Edit: alle avspillere klikker hos meg sanjo_20 når jeg prøver å spille filmen. Endret 30. august 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Wh1te: Ai.. Trainspotting greia ala "Choose life; choose a career, choose a job, washingmachine, electric canopeners etc etc" var veldig i ånd med den "I consume the SAME SHIT as everyone else" greien din. S, Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Edit: alle avspillere klikker hos meg sanjo_20 når jeg prøver å spille filmen. Ja, vi får se på det. Jeg er som sagt n00b her, men jeg komprimerte vel filmen som DivX. Lyden husker jeg ikke, men de andre fikk vel filmene til. Hvis noen, igjen, kunne forklart meg om noe burde vært gjort annerledes med komprimeringen, er det fint. Svankmajer: Jeg overså nesten innlegget ditt. Tusen takk. Jeg er vel enig i det meste der, bortsett fra at jeg antakelig liker sorthvitt-scenene hakket bedre. Det var en liten mystisk ro over dem som de andre klippene fikk erstattet med noe minde perfekt i mine hjerner. Jeg synes postkassa-tingen ble for hektisk og masete og bråkete. Det jeg var minst fornøyd med, uansett, var det som duppet i bakgrunnen og på hvilken måte det ble liggende der. Den virkelige genialiteten i absurde/surrealistiske duppeditter er vel helst hvordan verket pøser mening på seeren og hvordan det får audiovisuelle ting til å fremstå som noe helt annet. Det er helt klart noe jeg må jobbe med om jeg klatre videre i samme sjanger. Sluttklippet kunne vært annerledes får logikkens skyld, ja. Så det var vel helst hvor jeg bommet, men så er vel det også stedet man har lettest for å bomme. Jeg må bare sjekke om noe skal gjøres med komprimeringen min. Vi stenger av så fort som mulig hvis ikke... Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 No problem. Filmen din er nok min favoritt for øyeblikket. Etter postkassa så er det bare noe litt surrig hva som foregår, og slutten er jeg enig i at den slutter litt rart.. den skreik vel om et minutt til egentlig. Jeg håper å få igang konkurransen så fort som mulig. S, Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hva er egentlig greia med tittelen din sanoj? "Underbevissthetens gøyale tilbaketrekning" Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Hva er egentlig greia med tittelen din sanoj? "Underbevissthetens gøyale tilbaketrekning" Underbevissthetens veldige oppgulp Oppgulp er jo en form for tilbaketrekning, men det gjør seg litt dårlig i denne sammenheng. Jolly er kanskje et dårlig ord. Det er et veldig fint ord, men det har vel to betydninger. Tenkte ikke på det. (Veldig mitt tilfelle.) Jeg burde egentlig holdt meg til et språk. Norsk helst. Jeg fant bare frem det bittelille rimet jeg skrev for år og dager siden (det i begynnelsen), som hadde den tittelen, og så syntes jeg det gjorde seg ganske greit. Så sånn ble det... Men det er litt synd at f.eks. Åsmund ikke får sett den. Er du sikker på at du har nyeste DivX-codec, Åsmund? Oppdater hvis ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jolly som i veldig er vel britisk ja. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) ja,, mener det, men burde vel få det til. prøvde å åpne i premier og rekomprimere det. da kom jeg litt lenger, men handa føys og kun lyden gikk vidre har divx 5.2 Edit: har reinnstalert codec og kommer ikke lenger Endret 30. august 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Du kan prøve å laste ned mesterverket til Sanoj her istedet, Åsmund. Klikki Den er gjort om til .mov-fil, og lagt den opp på min server. Hvis det fungerer kan den bare ligger der hele konkurransen. S, Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 laster ned nå. Men skal til notodden og... kommer hjem i ettermiddag tenker jeg. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) nå har alle sett alt sammen så da er det vel klart for avstemning? edit: glamte å takke ja Endret 31. august 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Takk, Svankmajer. Hvis du holder den oppe en stund, hiver jeg den inn i bidragsinnlegget i tilfelle noen andre skulle få problemer. Jepp, jeg skriver til en moderator nå. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 sanoj_20 : Phett produkt. En av de få filmene jeg har lastet ned fra dette forumet som faktisk ser ut. Gøy å se på, men jeg får ikke en dritt utav den (jo, mer enn de andres, men likevel). Jeg kan selvfølgelig sitte her å dra konklusjoner om ditt og datt, men det er ikke så morsomt. Likevel et velprodusert stykke arbeide. Du likte den bare på grunnn av den høye kontrasten hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 sanoj_20 : Phett produkt. En av de få filmene jeg har lastet ned fra dette forumet som faktisk ser ut. Gøy å se på, men jeg får ikke en dritt utav den (jo, mer enn de andres, men likevel). Jeg kan selvfølgelig sitte her å dra konklusjoner om ditt og datt, men det er ikke så morsomt. Likevel et velprodusert stykke arbeide. Du likte den bare på grunnn av den høye kontrasten hehe Blant annet. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Den kan bare ligge der foreløbig. Bare bruk den som link. Jeg er lite kjent her på Akam.. hvor er det konkurransen blir holdt? Hva slags forum? S, Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Jeg har vært så opptatt i dag og... Men oppdraget med å opprette tråd er sendt til mlwirak. Så er det bare å håpe at han kommer på om ikke alt for lenge. Men lykke til, folkens. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Åh, hekkan pekkan. Ting Tar Tid, virkelig tid -- Hva med å få Afseth til å gjøre det da? Han pleier og opprette slike tråder for meg ;] (hihi, - vel, en gang iallfall ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Skal si ting går fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg