Gå til innhold

Film: Forumets filmskapingskonkurranse: Påmelding/info

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Og sjanger og genre er synonymer. Å plukke fra synonymer er et spørsmål om smak eller hva som faller deg først inn.

u is ze expert

Du er uansett helt som fikk inn noe en måned så tidlig som to uker i etterkant. Håper jeg også blir helt i dag.

Skjønte jeg ingenting av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En, hm... :roll: Jeg mente vel bare "takk for at du sendte inn filmen, selv om du ikke likte den".

Jeg likte den. Kanskje ikke sånn innholdsmessig, men jeg trakk godt på smilebåndet en to-tre ganger. Noen av klippene var veldig pene. Du får stemmer du.

Min består stort sett av stønnelyder og har en vellykket sekvens så langt. Jeg skal se om jeg får gjort noe med de som er totalt forferdelige. Mesteparten.

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg likte den. Kanskje ikke sånn innholdsmessig

Forståelig nok, for det er blant tidenes mest shitty innhold. ;)

Musikken liker jeg faktisk selv.

Lenke til kommentar

jeg syns det var bra wh1te. Ikke at jeg fikk noen filosofisk budskap ut av den, men den appelerte til følelsene. Du tenker igjennom hva du gjør, som fks da det stod"do I believe in god?" og det blei hvit skjerm for å forsterke eller fremmheve gud. + +

Jeg upploader nå.. 10.4 ut og litt over 20 MB. Tar litt tid.

edit: det klikka tror jeg.. sender det tikl min egen server

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
Jeg likte den. Kanskje ikke sånn innholdsmessig

Forståelig nok, for det er blant tidenes mest shitty innhold. ;)

Musikken liker jeg faktisk selv.

Hehe, den var pen den :) - Du har arbeidet med bildene, - mine var rett fra kamera, du

har visst lagt arbeid inn i etterarbeidet. (om enn, som du sier - ganske lite).

Det med musikken, den var flott - men den stopper liksom helt feil et par ganger, den

stopper langtifra naturlig og jeg føler meg særs plaget over det... Hehe, ellers sånn

innholdsmessig ble dette noe kvasi-filosofisk, får ikke no' utav det. Men ser for meg

personen som sier "å, det var dypt", eller noe. - Bare for å vise at de forsto noe, - når de

egentlig ikke gjorde det ;]

Sånn ellers, hvem inni granskauen har konf på denne tia!? :|

Lenke til kommentar
Sånn ellers, hvem inni granskauen har konf på denne tia!? :|

Tydeligvis en bekjent av wh1te. De fleste går vel på våren, men så er det noen som konfirmerer seg på høsten også, tror jeg. Blant annet en katolikk jeg kjenner.

Jeg er sist! :scared: Dette rekker jeg såvidt. Men det går tror jeg.

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar

Kjempeflott, Åsmund, den var dødsvittig.

Haha, jeg er fortsatt ikke ferdig med å redigere. Jeg har nettopp overført de femten nye minuttene jeg spilte inn isted (jeg bruker 3% – et tegn på god planlegging). Det går vel før midnatt på håret, eller noe sånt. Kanskje bittebittelitt etter.

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar

Æsj, det blir noen minutter over dette. Sinnsykt vanskelig det skulle være å fjerne de fem sekundene for mye jeg har.

Edit 00:04: Rendrer for å se etter feil eller småting som skal legges til, fjernes eller endres.

Edit 00:29: Æsj, jeg roter så med rendringa. Jaja, samme faen. Ferdig straks nå.

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar

Hehe, jeg hadde lyden lavt på filmen din Åsmund, - ellers hadde jeg nok hoppet

litt, er enkel slik jeg :p - Men det led litt av å være hastverksarbeid ja, - og

selve kvaliteten på bildene var ikke til å juble av, - men denne typen filmer

kan ofte være slik :]

Ikke noen lyssetting - kun nightvision på hele tia :p

--- Jeg rekomprimerer nå min film, slik at windowsbrukere også kan se den...

Så den er nok større osv, ikke like grei. Men den skal funke for alle

Lenke til kommentar

Fysjameg for en komprimering. Jeg må snart lære meg dette...

Den er uansett klar nå. Den hakker et par-tre steder, og det ser slettes ikke pent ut, men jeg får la det være foreløpig. Jeg er to uker forsinket allerede.

Jeg laster opp nå straks.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...