Åsmund Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Vel, da skal jeg lage "Power of Kaffi" i dag. Begynne i dag om ikke annet. Det skal handle om at jeg ikke klarer å leike akrobat, men etter at jeg drikker kaffi, da får jeg masse krefter. Jeg bruker musikk som broren min har lagd. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Kjempekjekt Åsmund. Denne utsettelsen høster virkelig nå. S, Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg sliter virkelig! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Lykke til i hvert fall, wh1te. Det går pent fremover her. Jeg sliter med mange av de samme tingene. Denne blir for impulsiv. Skulle hatt en blanding av den altfor gjennomtenkte og denne, men det blir nå i hvert fall noe. Tror ikke det blir noe særlig sammenheng, ei eller veldig absurd, men, tja, noe... Jeg skal filme litt til i kveld eller i morgen. Jeg skal prøve å få tak i en skikkelig mikrofon i kveld, så starter jeg innspillingen av litt lyd(effekter) i dag, evt. i morgen. Redigering skjer fra nå av til søndag. Får vi noe fra deg, Åsmund? Og jeg sendte som sagt PM til folk. Jeg fikk en beskjed fra The_Prytzinator om at han hadde laget film, men at det var en musikkvideo. Og det var ikke hans musikk. Jaja, synd, men man har man ikke lest retningslinjene godt nok, så har man ikke. Vi får heller påpeke dette ekstra godt neste år. Men det var stumt fra de andre (utenom Åsmund da). Edit: Jeg har skutt 90 minutter film og noen hundre bilder til denne filmkonkurransen. Ja, jeg er en idiot. Endret 27. august 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Filmen blir meg, dødtrøtt (må opp kl. 5 i morgen), løpende rundt på et tog, eventuelt sittende. Har ikke peiling. Blir bare tull dette her. Moral? Neppe. Argh! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Går greit at jeg leverer mandag, sant? Kommer ikke hjem før natt til mandag. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Hihi, ehh, ja. :!: Gøy å utsette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hihi, ehh, ja. :!: Gøy å utsette. Hvis ikke må jeg laste opp filmen på modem, som sikkert tar til mandag det også. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Vi venter. (Filmskapingskonkurransen er herved utsatt...) Like gøy hver gang. Lever du, Åsmund? Blir det noe film? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 ... blir nok en måned forsinket skal vi se Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) *Jobbe-jobbe* Det blir en veldig tullete og usammenhengende film, dette. Jeg håper jeg kan ha en fordel med det audiovisuelle, for det andre ble igjen alt for lite gjennomtenkt. Jeg skulle hatt litt mer enn to minutter... At folk skal se filmen, var liksom noe jeg ikke gadd å tenke på. Den er fylt med budskap og sammenheng i mitt eget hode. Det er en personlig film. Men den passer nok best meg selv, ettersom det blir alt for rotete til at dere klarer å fange opp hva jeg prøver å si. Men jeg skal slutte å klage og gjøre det beste ut av det. Filmen kommer forhåpentligvis inn i morgen kveld. Eller det skal den vel. Endret 28. august 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Bra Sanoj..... Vi ser fram til den. Håper Åsmund sin også dukker opp i morgen. S, Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) ja,,, jeg har en liten backup og,, men jeg skal hjem i dag. Har vert hos ei venninde skjønner dere... Jeg hadde og vondt i kneet, men det er bedre nå så jeg skal prøve å ikke komme for seint hjem, så jeg får lage film. Blir den kul må jeg sende den hit til notoden så dama kan se den, så ho kanskje får litt interessen igjen Det er jo litt motivasjon ialefall. Endret 29. august 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Åsmund.. Slutt å tull med jentene og kom deg i gang med filmen, Åsmund. At det går an Åsmund... S, Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Hoho, hvorfor høres det totalt forferdelig ut når man spiller inn noe man plystrer? Det høres ti ganger bedre ut når jeg bare plystrer, liksom. Helt forferdelig. Så det blir ikke noe musikk på meg, tror jeg, men det overlever vel filmen. Håper jeg rekker det før midnatt da. Edit: Gi alt, Åsmund! Endret 29. august 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Jeg får ta og holde dere oppdatert slik at dere har noe å bekymre dere for. Typisk meg. Dette blir et fullstendig siste-liten stress. Jeg har sittet og lekt meg i After Effects i mangfoldige timer nå, uten at det har vært til noe særlig nytte enn. Bare for gøy... Jeg har også laget mange rare lyder (jeg har sikkert en halvtime med grimaser, så noe måtte leve opp med dem). Har litt annet jeg må gjøre i kveld, men jeg setter i gang med klippingen veldig straks. *Spent* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg var så heldig å få koble meg opp til internett hos dem jeg er hos i Oslo. Har faktisk muligheten å laste opp filmen nå. Får se hva jeg gjør. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 som sagt har jeg en backup, jeg tror jeg må bruke den. Da jeg kom hjem fikk jeg ikke pc-en til å virke, og jeg måtte ned til martin før han reiste, og nå regner det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Min ligger der nå. Herregud den ble dårlig. Det heter forresten sjanger. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Jeg skal se den snart. Du er uansett helt som fikk inn noe en måned så tidlig som to uker i etterkant. Håper jeg også blir helt i dag. Og sjanger og genre er synonymer. Å plukke fra synonymer er et spørsmål om smak eller hva som faller deg først inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg