thomie6600 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Har nettopp formatert harddisken, og en av grunnene var pga jeg hadde utrolig mye kluss fordi jeg hadde for mange codecs installert. Noen som har en codec de anbefaler som både støtte divx/xvid? slik at jeg slipper å legge inn for mange forskjellige, som bare vil komme i konflikt med hverandre.... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 ffdshow -> http://cutka.szm.sk/ffdshow/ Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ta med AC3Filter i tillegg så kommer du langt. Et annet alternativ er vel å prøve VLC media player så slipper du styret med å legge inn codec selv, da den har sine "egne". Har ikke fått testet den noe særlig selv, men mange synes visst den er bra. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 VLC er genialt! Men det støtter ikke alt (men det meste) så jeg bruker og instalere "Nimo 5.0 build7" og DivX i tilleg. Da får jeg spillt av alt jeg ønsker Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Synes VLC er treg i oppstarten, og så har du vel ikke progress bar osv i fullscreen? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jo det kan du ha. På en måte. Når du er i fullscreen, Alt-Tab så du kommer til hovedmenyen til VLC. Og vips . Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 divx, xvid, ffdshow, ac3filter og matroska pack(for .mkv filer) Lenke til kommentar
Launch Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Nimo lager bare rot, det er ihvertfall min erfaring. Bruker VLC og en AC3 codec, tar alt det jeg har til nå. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Nimo surra til hele maskinen min for et år siden og etter det har jeg holdt meg langt unna den. Bruker ffdshow og ac3 og som player har jeg BSPlayer til film og VLC til småfiler. Etter å ha teste så og si alt av videoplayers til Windows fant jeg ut at BSPlayer var best. Desverre finnes ikke MPlayer med gui til Windows. Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Nimo surra til hele maskinen min for et år siden og etter det har jeg holdt meg langt unna den. Bruker ffdshow og ac3 og som player har jeg BSPlayer til film og VLC til småfiler. Etter å ha teste så og si alt av videoplayers til Windows fant jeg ut at BSPlayer var best. Desverre finnes ikke MPlayer med gui til Windows. Hvorfor ikke bruke VLC til film også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå