ScAr_FaCe Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hei, jeg skal kjøpe en kompis sitt skjermkort, det er det som står i topicen, og nå har jeg det i pc'n min, prøver det. etter at jeg skifta fra mitt ati 9200, sletta alt av drivere osv, la inn drivere til kortet til kompisen. ser at ytelsen ikke akkurat er som den skal være, jeg har bedre hardware en kompisen min, men like vell scora han bedre i benchmarks enn meg. så plutselig fant jeg ut at agp ikke funker, det står at skjermkortet kjører PCI, ikke agp. hva er dette? hva er galt? er det noe jeg kan gjøre med dette? Scar_Face Lenke til kommentar
TDK Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Å gå inn i BIOS og skifte til AGP bør fungere. Lenke til kommentar
ScAr_FaCe Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 finner ikke noe om agp i bios, det eneste om agp er agp aperture size. Hovedkortet er : MSI 865pe neo2-p noen som vet hvor jeg finner det? Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Kanskje du har sletta noen drivere til hovedkortet samtidig som du sletta til skjermkortet ? Virker sånn. Slett driverne til skjermkortet, legg inn driverne til HK og reinstaller skjermkortdriverne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå