Ekorre Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 cubastar : ja alle er testet. disse er de jeg mener er best av tilgjengelige spill. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Syns det er rart at 7610 kom uten spill. Det er jo en mappe som heter Spill, så jeg syns det er litt rart egentlig. Lenke til kommentar
cubastar Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Har testet noen spill nå. blandt annet 3d morphun rally contest. Visste ikke at 3d kapasiteten var så bra som den var! Jeg fikk jo helt sjokk. morro! Venter fortsatt på at sider som feks www.inpoc.no skal få støtte for 7610. har mast litt på de. For se om jeg får noen respons. I går så jeg forresten en hel smallville episode på mobilen! utrolig bra kvalitet og lyd! Lenke til kommentar
madrass Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 hm... kan noen fortelle meg hvor dere får tak i spillene? og gjør dere det via mobilen, eller via internett på pc? Overalt hvor jeg har prøvd får jeg bare beskjed om at tlf min ikke støtter dette spillet osv... Har forresten 7610. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Virker spill som virker på 6600 (Java) også på 7610? Jeg mener: De burde det, men ble litt i tvil nå. Endret 5. juli 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 jepp funker fint med java spill, eneste som ikke funker er vel ngage Lenke til kommentar
cubastar Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Madrass: Har lastet ned spill fra internett. Desverre bare demoer men får iallefall testet de. Har enda ikke klart å finne noen spill til 7610 på wap. De har noen demoer på www.symbos.com Prøv Sky Force! fett spill Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Tenkte liksom bare på når noen her spurte etter java spill til 7610, det gjorde meg litt usikker om alt virket... Btw.Ngage virker... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ellers kan du alltids kjøpe fra www.inpoc.no, www.eurobate.com eller www.cellus.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå