Bleelekwwl Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hadde tenkt til å kjøpe meg et MSI K8N Neo Platinum, men har sett at mange har hatt minne problemer og overklokkings problemer med det. Jeg har tenkt til å overklokke litt, og lurer på om jeg kanskje heller burde kjøpe Epox EP-8KDA3+? Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Har MSI K8N her...hadde jeg vært deg hadde jeg kastet et blikk på GA-K8NSNXP... Overklokking er en ting....hardware firewall noe annet... Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Det der er litt for dyrt.. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Har MSI K8N her...hadde jeg vært deg hadde jeg kastet et blikk på GA-K8NSNXP... Overklokking er en ting....hardware firewall noe annet... Du sier at MSI kortet ikke er noe bra? Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ser rundt omkring at ikke mange klarer samme OC som testerne gjorde. Firewall problemet er at interfacet ikke klarer Apply Settings og dermed kan jeg ikke endre på innstillinger. (åpne porter for online spill). (Ikke alle har dette problemet) Har hørt at både ny BIOS og ny Forceware er rett rundt hjørnet. Har ikke sett noen Epox erfaringer da, så kan hende det er samme der (eller ikke). Hvis GAen er for dyr er vel Epox et greit valg. Sjekk ut bundle osv, tror Epox og MSI skal være ganske så like. Hvilken kjøleløsning har Epox på Northbridge? Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hva med Asus? Abit er vel de som er kjent for overklokking (ikke msi)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå