Dorian Gray Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg likte headeren, og likte faktisk også meny fonten.. hva heter den? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Gjør skyggen LITT svakere!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111111111 Ikke for å plage noen, men ett eller to utropstegn, og ingen tall hadde nok gjort samme nytten Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Typisk.Fonten i menyen er _totalt_ umulig å lese før 6 øyekast. Den må vekk, det hjelper lite at den er ufattelig stygg i tillegg! Hoveren setter sitt preg til å gjøre den enda værre, når man er så uheldig å beveger musen over, så kommer det en upassende knallhvit farge, som skjærer med resten av fargene. Sorry utbruddet, nothing personal. Jeg håper du tuller nå? Fonten var nice, synes du skal beholde den jeg Kjempepen side, kanskje den ville blitt penere med en annerledes bakgrunn? Vet ikke hvordan den hadde passet med en eller annen tapet-bakgrunn? Eller kanskje noen skrå streker (litt oppbrukt), eller rett og slett en annen farge? Lenke til kommentar
Leon Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Likte siden din veldig godt, noe av det bedre jeg har sett på en stund. + Headeren. (forskjellig fra det som er vanlig, uten å trekke for mye oppmerksomhet). + Fonten i menyen. (Synes den var høyst leselig, og passet godt inn). + Footeren. (I likhet med Headeren, litt uvanlig uten å trekke for mye oppmerksomhet. Kunne vært litt mindre (i høyden) though). - Mouseoveren i menyen. (Synes ikke #FFFFFF passer godt inn her, prøv noe som #EEF4F4 f.eks.). - Siden stoppet litt brått. - Det var ikke mer å gi respons på :wee: edit: til (jonas): det finnes også en editknapp ;P Endret 18. juni 2004 av tipp-ex Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Ikke for å plage noen, men ett eller to utropstegn, og ingen tall hadde nok gjort samme nytten Litt lysere skygge? Prøve ut? Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 - Mouseoveren i menyen. (Synes ikke #FFFFFF passer godt inn her, prøv noe som #EEF4F4 f.eks.). så bra at jeg ikke bruker #FFFFFF da ... det er faktisk #EEEEEE Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Synes siden var fin den. + Fine farger. + Header. + Gjennomført gjennomgående design. - Logo i header (Den var virkelig ille). - Meny font. Fult leselig, mouseover farge er fin. Men, fonten passer ikke inn. Resten av siden har et slags futuristisk kaldt metallisk preg. Også kommer det en slags gotisk font - Footer. Som nevnt flere ganger. Musa tar for mye oppmerksomhet. Vil også ha klikkbare linker i footer til validerings sidene. Alt i alt bra, men med justeringer kan det bli veldig bra. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 - Footer. Som nevnt flere ganger. Musa tar for mye oppmerksomhet. Vil også ha klikkbare linker i footer til validerings sidene. skal lage ny footer. og idéen var å ha klikkbare linker i footer ja ... update kommer senere i kveld Lenke til kommentar
Leon Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) så bra at jeg ikke bruker #FFFFFF da ... det er faktisk #EEEEEE offda Det var #EEEEEE jeg mente Endret 18. juni 2004 av tipp-ex Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 likte dama på header'en Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 tviler ikke ! da har jeg oppdater siden litt ... ny footer, og ny font (til ære for deg, polecat ). skal også optimalisere innholdet så det passer mer til designet ... spesielt portfolio ... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 ny footer, og ny font (til ære for deg, polecat ). Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 ny footer, og ny font (til ære for deg, polecat ). du har nevnt tidligere at du er møkklei av Trebuchet MS ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå